Gå til innhold

Herqules twin raptor spin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen med erfaringer fra denne tvillingvognen? Står mellom denne og

Teutonia S4 tror vi. Det må være svinghjul og vendbar sittedel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg og lure på den vogna!!

falt litt for den når eg såg den i butikken, men trur og at den e ny på markedet i norge i allefall

Skrevet

Hvilken butikk har du sett denne vognen i?

De butikkene jeg har vært i har den bare på bestilling, så synes det er litt skummelt å kjøpe den. Men kan jo være de har en single vogn inne, får jo ett inntrykk av vognen da.

Det jeg har hørt om den er at det er litt annen fjæring på den en på emmaljunga sin, så den blir litt tyngre å løfte eks. opp fortauskanter?

Skrevet

eg fant den i Førde... tok og bilde av vogna, men ska ned å prøve kjøre og bestemme meg den 17 mars..

eg fant ut at i forhold til emmaljunga city cross som eg hadde sett på, var den ca 1 kg lettare, men 1,5 cm breidare... so ska ikkje vere mykje på vekta nei..

emmaljunga eige jo merket herqules da, so eg trur ikkje d ska vere so stor forskjell...

Skrevet

Dytter

Skrevet

vivi79: bare få en butikk til å bestille den i - du er ikke nødt å kjøpe den selv omd e bestiller. dette har jeg gjort i førde - dvs - de tilbudte seg å bestille den, og da sa jeg at jeg ikke kunne garantere at jeg ville ha den. da sa fyren at jeg ikke bandt meg til noe ved at de bestilte, men at de gjerne ville bestille i den fargen jeg evt ville ha, i tilfelle jeg skulle kjøpe den.

lykke til!!

Skrevet

flott, takk babypåvei :-)

Skrevet

ja, vil ha sånn vogn...hva tenkte du på?

Skrevet

berre lurte:) va på butikken i førde, rekna neste me at d e samme.. ska du ha limegrønn farge på den?:)

falt for den vogna...

Skrevet

på gyngehesten jeg har vært :-). Ja, jeg skal ha sort og limegrønn - var den jeg likte best - var bare fire varianter, de andre likte jeg ikke noe særlig. Men har de den nå altså? Han fyren sa han ikke ville bestille den inn før i mai (har termin i juli, så jeg har god tid) pga fullt lager. Men det fins jo andre enn meg i denne verdenen, så kan jo være andre som også har bestilt ;-). Gjett om jeg skal innom og se og prøve den neste gang jeg er i førde da! Artig :-)

Og bare en ting til: det er også en viss prisforskjell på herqules og emmaljunga, så hvis de virker like bra, så er jo ikke valget vanskelig!

Skrevet

ja på gyngehesten:) var innom der den 21 feb. og da va den der iallefall.. eg og likte den best i limegrønn og svart.. so eg og kjeme til å bestille den iden fargen..:) e d jo emmaljunga som levera herqules da, so d kan vel ikkje vere store forskjellen heller...

litt komisk, venta du tvillinga? eg har og termin i juli og ska føde i førde..

Skrevet

vi komme garantert til å kjenne hverandre igjen om vi møtes med vognene i førde i alle fall!

nei, skal ikke ha tvillinger, men vi har ei som bare er 18 mnd når neste kommer. skal ha begge hjemme, så må ha ei god søskenvogn!

skal du ha to eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...