Monajenten Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Som en midlertidig løsning. Terrassen er forøvrig på 44 kvm, og leiligheten jeg bor i nå, med to barn, er på 50 kvm;-) Bare sånn for å sammenligne;-) http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=12424808
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Synes det så superfint ut. Flott lekeplass også
* 5 om dagen * Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 kjempefint...kunne jeg godt ha tenkt meg, men litt stiv pris, men de ligger kanskje på det nivået....
Ajam Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Kjempe fin! Kunne tenkt meg noe slikt selv..
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Det var jo kjempe flott!! Hvorfor bare midlertidig?
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Litt lite, og likte ikke kjøkkenet, men ellers var det jo fint.
Monajenten Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2008 Midlertidig fordi det også er litt lite. Men nå er det rett og slett for trangt her, liten plass for ungene å utfolde seg bl.a. Men rekkehuset er jo nesten dobbelt så stort, så det funker fint for mange år. Men også midlertidig fordi etterhvert er drømmen å bygge:-) Det er veldig barnevennlig der, nært butikk og busstopp, og en del barnehager. Elsket terrassen, og veldig greit med lekeplass rett bak. Det er den prisen det ligger på, så er ikke stivt i forhold til markedet. Men det er jo ikke gitt vekk:-o Men billigere å kjøpe det f.eks. enn en BL-leilighet som er mindre, koster 1,7 og har 3-4000,- i husleie.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Ustyrtelig trangt kjøkken, og små barnerom, men ellers helt ok. Flytt rett inn!
Monajenten Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2008 Ja, syns det er de to tingene jeg også er "misfornøyd" med (nå har jeg jo ikke akkurat flyttet inn;-)) Men det viktigste er at det er et soverom ekstra (trenger tre). I tillegg er det ca. dobbelt så mye skapplass på kjøkkenet som det er her, og det er også ganske viktig siden det er alt for lite plass her. Så jeg tror jeg kunne ha levd med trangt kjøkken.
Monajenten Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2008 Dytter denne litt, jeg:-) Kanskje noen flere meninger på kvelden? :-)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Kjempefint! Kjøkkenet var litt lite, men det er jo noe som er fult mulig å leve med:) Uteplassen ser jo herlig ut, og så deilig med lekeplass rett bak huset! Kunne virkelig tenkt meg det jeg også, men skal nok ikke bo i bergen...
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 Såg veldig bra ut det der, bortsett fra "skiferen" eller hva det var:) Det er jo ikke så lite heller da. Sikkert mange barn i nabolaget, og det er gull verdt når barna går på skole. Vi vurderer selv å flytte på oss, men vil ikke flytte etter gutta har begynt på skole så vi har vel dårligere tid enn vi liker:)
To tette + snart ei med flette Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 Så veldig fint ut syns jeg Men syns det kanskje var litt dyrt? Kan du ikke få noe "bedre" (hvis du følte det var lite) til ca samme pris?
Monstermamma Skrevet 28. februar 2008 #14 Skrevet 28. februar 2008 Stilig!! Litt vel mye skifer, og smalt kjøkken etter min smak! Så veldig nyoppusset ut, til å være bygd i 64!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. februar 2008 #15 Skrevet 28. februar 2008 Kan dere ikke flytte til lillestrøm da? Hihi, da skal jeg spandere en kanari-drakt på deg:P Ellers var rekkehuset kjempefint synes jeg:)
Monajenten Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 28. februar 2008 Hahahahahahahahah du er jammen grei, Cat:-p Prisen er ikke gale i forhold til boligene her i Bergen. Og så er det jo helt nyoppusset. Det er ikke kjempestort, men nesten dobbelt så stort som leiligheten min. Så det blir nok palass i forhold;-) Og et ekstra soverom, som er supernødvendig. Liker veldig godt området. Syns også kjøkkenet er litt trangt, men som sagt tidligere så er det dobbelt så mye skapplass som jeg har, så at det er litt trangt skal jeg leve med:-)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #17 Skrevet 28. februar 2008 Tja, de flisene eller hva et er bak peisen + den gullinnrammingen rundt der likte jeg ikke...flisene som går helt til døren (eller sten eller hva det heter)... Så kjempe rart ut. Kjøkkenet ser ekstremt trangt ut, og svært lite pent. Badet matcher ikke, små soverom... Bare ikke helt min stil:) Men det er bedre enn mye annet jeg har sett, kjempe billig - men veldig lite og trangt da, ser det ut som.
Monajenten Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 28. februar 2008 Ikke så lite og trangt i forhold til de 50 kvm jeg bor på nå;-)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #19 Skrevet 28. februar 2008 Vi er 2 voksne, 2 barn og en katt på 70 kvm. Funker helt fint det:-)
høstbarn:) Skrevet 28. februar 2008 #21 Skrevet 28. februar 2008 Var ikke det rekkehuset veldig billig? Pga beliggenhet da sikkert, no offence,- men det er jo F.dalen. Syntes det så veldig fint ut. Vårt rekkehus er bittelitt større, men vi kommer til å få ca. 2.600.000 for det.... Bergen sør. Og vårt er ikke noe finere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå