ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Skal til Thailand i des/jan., og da er lillemor 2 1/2 år. Kan vi ha med den til henne da? Er det plass til en 2-3åring å sovne i den på kvelden? Skal jo ikke sove der lenge av gangen. Hun er ganske lang.
Gjest irismor Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hvor lang er hun da. Barn krøller seg gjerne litt sammen når de sover. Hun blir vel ikke akkurat liggende i vogna i mange timer. Tror jeg hadde tatt den med meg og latt henne bruke den.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Har ikke målt henne på lenge, men hun bruker 92 i klær nå.
Gjest irismor Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Jeg hadde tatt med meg carenaen jeg.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 Takk for svar. Satser på det går bra
Gjest irismor Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Hvor i Thailand skal dere? Vi var på Karon beach i november. =)) Hadde da med carenaen og den var flittig i bruk.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2008 Oi! Så gøy! Det er dit vi skal og. Karon Princess Hotell. Gifter oss på Kamala beach. Senere skal vi til Krabi. Også tar besteforeldrene med seg dattera vår hjem, slik at vi får dratt på bryllupsreise til Koh Samui, så Bankok Hadde dere det bra? Hvor på Karon bodde dere? Likte du Karon)
Gjest irismor Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Likte Karon veldig godt. Vi bodde på Karon resort hotel and spa. Hvis din mann skal til en skredder så gå til Dueno. Billig og bra kvalitet. Og så må dere ta en kveldstur til Kata og besøke Dino. Ikke noe god mat der men selve stedet er kult. Som klippet ut av Flinstone =)) Ta en drink der =) Hvis dere tar en tuktuk fra Karon beach og bortover stranden (ikke mot Kata, men andre veien). Så er det et stort telt med masse små boder. Kjempebra sted for shopping. Men husk å prute, får du ikke den prisen du vil så smil og gå. Da får du fort den prisen du ønsker. Ikke ta massasje på hotellet, ta det heller i en av massasjestedene langs stranda. Du sparer over 60% på det. Og det er like flinke. Pass på å ta manikyr og pedikyr.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2008 Tusen takk for nyttige tips Den er notert! Både jeg og mannen skal få sydd brudeklær. Er i kontakt med en bryllupsplanlegger der nede, så de kan begynne litt på forhånd, siden vi kun har 4 dager fra vi kommer ned til bryllupet er. Littt risky, men Kan jeg spørre hva du ga for manikyr og pedikyr hver for seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå