petite fleur Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Har lest snømannen og likte den veldig godt, i likhet med alle Jo Nesbøs bøker. Terningkast 5 ;-)
Sivalur Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Har ikke lest snømannen, men har lest drageløperen og den gir jeg terningkast 6!! Utrolig gripende bok, alle burde lese den. Skal nok lese den om igjen en dag. Fantastisk bok. Samme med den neste, tusen strålende soler.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Snømannen får 6er av meg.Klart best av Nesbø sine bøker
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Lest Snømannen - helt topp krimbok, terningkast 5/6 Holder på med Drageløperen, det jeg har lest så langt får samme terningkast..
Gjest ->>- Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 4 til Snømannen - god krim, men Nesbø kan bedre. 3/4 til Drageløperen.
cashewnøtta Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Likte begge to! Drageløperen var fæl, men flott! Snømannen var brutal, på grensen til grotesk, men uhyggelig spennende! Du vet hva du får når du leser Nesbø
Mammasin Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Harry Hole er fast lesning, er betatt av skrivemåten og historiene. Syntes den var vel blodig, etter at jeg fikk barn er alt med vonde skjebner en plage:-) Da skjønner du kanskje at Drageløperen ble like fantastisk smertefull å lese, jeg gråt meg igjennom sidene og kunne ikke lese bøker på en mnd. Filmen var jeg så skeptisk til, for hvordan skulle de ha billedliggjort de scenene jeg hadde på netthinnen min..men jo jeg hulket meg igjennom den også:-) Jeg anbefaler begge to. Flotte, engasjerende forfattere på to svært ulike måter
Mammasin Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 Jo terningkast: 5 til Snømannen og 6 til Drageløperen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå