Gå til innhold

Det gikk fint hos legen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal begynne å gi litt tillegg etter at jeg har ammet fra begge puppene sa legen og hs når jeg snakket med de...regnet jo med at det alt var bra foruten at hun får forlite melk fra meg..

skal amme annen hver time nå fremover så skal jeg veie henne neste onsdag så da håper jeg de har en vekt der på sunnaas som jeg skal være frem til fredag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra noen leger/hs ser at barent får for lite melk og anbefaler tilegg istedet..er mange som får denne beskjeden..amm oftere så øker melkeproduskjonen..å er man 1. gangsmor..så er ikke lett å vite hva man skal gjøre å følger de rådene man får og ungen går sulten..så godt å høre det finnes fornuftige hs også

Skrevet

jeg er mamma til 2 og med nr 1 så ammet jeg bare til sander var 2 mnd for jeg var redd jeg hadde forlite melk :( han hadde bare gått opp 1450 gr på 3mnd kontroll og det var jo enentlig lite...det også

Skrevet

er jo vedig greit å greie å kombinere da :) amme og gi erstatning i tilegg..:)

Er ikke alle som produserer nok melk..

Skrevet

nei tydeligvis har ikke jeg så mye melk :( men det skal gå bra å gi tillegg etter hver pupp så det går nok fint, skal veie henne til onsdag for å se hvor mye hun har gått opp da.....

Skrevet

Ja det går så fint så :) Nå får hun det beste fra deg, og det lille extra =)

Skal nok se hun begynner å legge på seg etterhvert nå, lykke til! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...