*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Nei, det trur jeg da ikke.. Ikke skjærtorsdag og langfredag ihvertfall..
smågodt prinsessa Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Tvile veldig på det.. Tjener nok fett med penger i ferier.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Prøv å unngå skjertorsdag;-)
wirre;o) Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Ja, de stenger brua så det ikke kommer fulle normenn over... hihi. Hadde kanskje forsøkt å holde meg unna Halden og Svinesund på skjærtorsdag iallefall (se: rånebiler og fyll i bøtter og spann). Tror det er oppe langfredag og påaskeaften.
englebarn x 2 Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Ja, og Halden og Tønsberg er og stengt.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Tror Harstad også er stengt. Kanskje Drammen?! Hmmm... Sist jeg sjekket var det ikke mulig å stenge hverken et tettsted eller en by? Det er derimot mulig å stenge en grenseovergang, men såvidt meg bekjent så er det ikke forbudt med innreise/utreise mellom Norge og Sverige fordi det er påske heller. Skjønte hva du mente dog...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå