Gå til innhold

Ang. temperatur på soverommet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte min jordmor om dette, fordi jeg holdt på å fikk sjokk da jeg leste innpå her at noen mente man måtte ha 18 - 20 grader, 15-18 osv. Vi er jo vant med å sove med vinduet oppe hele året omtrent! Stenger det hvis det blir mange minus selvsagt. Det er jo absolutt sunnest å sove i frisk luft, så dette mente jordmoren at vi måtte fortsette med! Bare kjenn i nakken på babyen, hvordan den har det. De fleste kler jo på babyene sine for mye, og de blir lett overopphetet.

Ble litt lettet i grunn, over at vi ikke må har det SÅ mye varmere enn vi har det nå, for det synes jeg er pyton. Da får jeg ikke sove og merker jeg blir lettere tett..

Men det blir vel så vi er litt ekstra påpasselig med at det ikke skal være for kaldt regner jeg med, at vi følger med på en gradestokk!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også lest disse temperaturgreiene de påstår her inne og har tenkt at det er jo bare tull!

Vi sover med vinduet åpent og snuppa skal sove ute på dagen med mindre det er altfor mange minus hele året. Ingen fare for oss vårmødre uansett da - har jo ikke tenkt til å dra henne til nordpolen sånn den første mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...