smågodt prinsessa Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 i dag var jeg hos fysioterapeut med sønnen min.. så traff jeg en mann som jobber der som jeg kjenner litt fra før.. vi snakket litt. Men det jeg lurer på da... kan vår fysioterapeut si alt til han? Selvom de jobber separat med separate tilfeller og pasienter?
BettyBoob Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 de kan diskutere tilfeller hvis det er noe spes, blir nesten det samme som jeg som har jobbet som sykepleier diskuterte pasienter på avd med en annen sykepleier på samme avd. litt rotete, men du skjønner sikkert hva jeg mener
Mikkemafian Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Taushetsplikt innebærer at de som trenger å vite noe kan få vite det, men ikke at alle andre med taushetsplikt har full tilgang... De såkalte taushetspliktklubbene... I teorien betyr dette egentlig at fysioterapeuten din skal klarere det med deg hvis han vil diskutere tilfellet ditt med de andre.. Hvordan det er i praksis, vet jeg ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå