Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Han likte ikke den jeg ble sa han. Kiloene brydde han seg døyten om, men han syntes lite om at jeg ble så kroppsfiksert. ( En stor del av livet dreide seg om trening, kaloritelling og klesshopping) -Jeg nøt ikke så mye å kose meg med mat og snacks lengre. (Det gikk faktisk mye ut over den sosiale biten) - Jeg var en del borte pga treninger ( Slutt på all hjemmehyggen, og det savnet han veldig) - Jeg ble oftere greten (det er jeg klar over selv) Det endte med stadige krangler og uhygge da vi var sammen, og til slutt skled vi fra hverandre. Nå har jeg lagt på meg en god del igjen ( etter 4 år som slank), og for å være helt ærlig så er jeg mye lykkeligere nå enn som slank. Jeg er en mer avslappet person, og da er en selvfølgelig i bedre humør også. Jeg koser meg med god mat og snacks innimellom, uten å slite med en knugende dårlig samvittighet hele tiden. Jeg er nå samboer med verdens beste mann. Og vi venter kjærlighetsbarnet vårt snart. Det beste av alt er at vi møttes da jeg var slank, men jeg er helt trygg på at han elsker meg like mye(og mest sannsynlig høyere nå). Uavhengig av hvor stor jeg er eller ikke. Det er en befrielse å slippe å ha et liv hvor alt dreier seg om mat og kilo. Jeg svever av lykke....selv om jeg har en god del kilo for mye å dra på ;-) Jeg tror denne befrielsen kommer med alderen, modenheten og all viten en får etterhvert. Når det gjelder menns syn på kvinner med noen kilo for mye, så er jeg sikker på at deres syn også endres positivt med alderen og modenheten deres.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Kan noen legge dette ut på skravle for meg? På forhånd tusen takk
Tommage♀♂ Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Så fint for deg=) Skulle ønske jeg hadde den tryggheten... Skal legge det ut for deg jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå