Gå til innhold

I dag klapsa jeg til mannen min!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å lure på om jeg ikke er helt som jeg skal.. Jeg bare klikka og smalt håndflata mi i armen hans så det sang. Og nå angrer jeg som en gal. Har aldri gjort noe sånt før. Jeg har nok høyt temprament, men jeg er ikke sånn. Eller er jeg det? Begynner å lure nå.

Grunnen var at jeg ble vekket av en gråtende gutt som egentlig burde ha sovet minst 1 time til (våknet 6). Trøtt og grinete var han. Jeg skulle ha eksamen i dag og er gravid med termin om en månde. Når klokka blir ti på halv 8 og jeg har vært inne og hørt om han ikke kan stå opp rundt 3 ganger så bare klikker jeg. Masjerer inn på rommet og slår han på armen! Utslagsgivende var fordi gutten min begynte å gråte fordi jeg snudde han vekk fra bordet da han HYLTE til meg fordi han måtte sitte på rompa å spise. Mens jeg prøvde å smøre meg matpakke til meg selv og passe på han samtidig. Herregud stakkars mannen min:(

er det normalt å plutselig bare bli så forbanna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der ble et veldig rotete innlegg ser jeg nå. Veit ikke hva jeg ville med det heller, jeg bare følte for å få det ut.

Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Hadde blitt skikkelig forbannet jeg også. Men hadde nok ikke slått da.

Men seriøst synes jeg ikke det er så ille at du slo ham på armen.

Skrevet

Helt normalt... og får jeg si det slik, mannen din burde være den flaue part her som ikke gav den en fin start på eksamensdagen.

Men selvfølgelig, vi kan jo prøve andre virkemidler enn slag, men han forstår nok din frustrasjon. Hvordan reagerte han da?

Skrevet

Jeg kjenner meg SÅNN igjen i det du skriver. Noen ganger blir det bare litt for mye. Enn jeg da, som klasket til sambo i trynet en gang. Huffameg. Men skjønner godt at du ble mektig irritert på mannen din!!!

Hvordan gikk eksamen da? :o)

Skrevet

hørtes ut som om han fortjente det litt....

Skrevet

når du er høygravid, har eksamensnerver, og guttungen skriker så er det ok å si fra på en "kraftig"måte når han ikke gidder stå opp for å hjelpe deg! :) det var jo på armen, ikke ansiktet...

Skrevet

ja, det er godt vi viser våre barn at det er lov å slå. så er vi sikret at det aldri blir slutt på krig i verden.

Skrevet

Skjønner at du ble fryktelig frustrert.

Syns kanskje ike reaksjonen var helt ok. Men det at du skammer deg fryktelig forteller meg jo at du er klar over det. :) Har du snakka med din kjære, bedt om unskyldning osv?

Skrevet

Godt å høre at det er noen som forstår at jeg reagerte. Takk for støtte:)

Jeg har sagt unnskyld og vi har pratet om det et par ganger i dag. Der og da sa han bare aaaau og så temmelig overrasket ut, men senere på dagen i dag har han sagt at det går bra. Men jeg vet at han ikke synes noe om det (vi har diskutert slike ting før).

Jeg er ganske enig i at han burde være flau over å ikke stå opp og hjelpe meg!!

Må bare sies at dette skjedde på soverommet og gutten satt på kjøkkenet. Jeg ville aldri i verden gjort noe sånt foran mitt barn!

Eksamen gikk heldigvis bra :-))

Skrevet

Jeg skjønner godt at du ble forbanna, men å slå synes jeg er helt lavmål. Hadde du skrevet et innlegg om at mannen din hadde slått deg, så hadde det nok blitt ramaskrik her inne. Det er like ille når vi slår som når de slår.

Skrevet

Ja selvfølgelig er det like ille!! Det er helt tragisk måte å uttrykke seg på.

Skrevet

Prat om å overdramatisere!! Ja, jeg er enig i at man ikke skal slå, og jeg ville ikke gjort det, men et klaps på armen etter en slik oppførsel er vel ikke verdens undergang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...