Gå til innhold

skuffa over 3d idag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som har tatt 3d ultralyd og blitt skikkelig skuffa??var på 3d idag og må innrømme at jeg ble skikkelig skuffa.....fikk ikke tatt noen fine bilder pga hun lå med ansiktet trykt inn i morkaka....snufs.....jeg hadde gleda meg så innmari til dette....ikke fikk jeg tilbud om å komme tilbake heller...hører mange har fått det tilbudet....snufs...kanskje jeg bare er veldig hormonell nå, men det er jo så dyrt også hadde jeg gleda meg så fælt!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo sånt som kan skje da. Den som styrer med UL kan jo ikke få barnet til å vise seg frem fra sin vakreste side...

Vi fikk heller ingen superbilder fra UL, men jeg synes det var utrolig fasinerende med 3D likevel. Fikk jo se veldig klare konturer av hele babyen. Vi var i Sandvika, og han vi var hos gikk igjennom masse på babykroppen. Talte fingre og tær, så hovedpulsårer, hjerte. lepper, ører... masse som vi ikke fikk sett så godt på vanlig UL. Jeg synes det var en flott opplevelse selv om vi ikke fikk noen gode "portretter". Det viktigste er jo at det ser ut til at babyen er frisk og rask. Portretter blir det nok av når den ankommer på ordentlig :-)

Skrevet

Helt umulig å vite om babyen ligger godt til rette eller ikke. Vi fikk supre bilder på nr 1 og denne gangen fikk vi litt mer lurvete bilder. Men når poden ligger med hånda foran ansiktet så får han bare gjøre det da:)

Artig uansett.

Fikk jo sett veldig mye annet da. både hjertet, lever, lepper , føtter, kjønn...ja igrunn masse synes jeg.

Skrevet

Litt surt at de ikke tilbød deg å komme tilbake da....

Da hadde jeg blitt litt irritert...

Skrevet

Tja, men det er jo ikke den som utfører UL sin feil om barnet ikke viser ansiktet. Synes ikke man skal ha "rett" på ny gratis time for det...

Skrevet

når det er så dyrt som et er så kunne de sagt at en kunne komme tilbake og heller betale en litt mer symbolsk sum for det.. De vet jo selv at det er blodpriser de tar, og at det ikke er mulig å vite hvordan barnet ligger.. Om du går til fotograf og ungen bare hyler og skriker så blir det vel ikke bilder av det og da må man jo finne en ny time på et senere tidspunkt. betale en liten sum for tiden som en har brukt og heller komme igjen for å få utført den tjenesten du har bestilt.

Skrevet

Viktig å ikke ha for høye forventninger før 3D. Man har jo aldri noen garantier for å få sett særlig. Jeg har vært på 3, skal på min 4. på mandag. Heldigvis betaler jeg ikke noe før jeg får skikkelige bilder. Vet jeg er heldig som får komme tilbake uten å betale!!!! Min baby ligger i seteleie med armer og bein foran ansiktet. Blir sikkert skikkelig myk....:-)

Skrevet

Ikke prat om en ekstra time,men å komme tilbake etter mat og litt kaffe for å prøve å få mer liv så man kan få bra bilder,om det så bare blir i ti minutter...Det bør ikke være så vanskelig når det er prat om så stive priser...

Skrevet

Jeg hadde det akkurat som deg da jeg var på 3d.

Han hadde lagt seg til slik at hode lå inn mot ryggen, men samtidig akkurat der morkaka lå foran.

Så vi kunne ikke se en eneste ting, vi så en fot thats it.

Fikk heller ikke tilbud om å komm igjen.

Skrevet

Det var trist at du ikke fikk noen gode bilder :-(

Hvis du har råd til ny time og bor i Oslo-området, anbefaler jeg deg/dere andre Ultralydklinikken i Sandvika. Hos Dag Harald Hovind. Han er utrolig flink og hyggelig, og jeg fikk ny time hos han da vi heller ikke fikk sett noe pga at jenta lå med ryggen til.

Timen 1 mnd senere fikk vi fantastiske bilder og filmsnutter, og dette brant han ut på CD til oss + noen fotobilder fra pc.

Jeg personlig synes at man hvertfall skal få ett forsøk til om første timen er mislykka. At man kan feks vente 2-4 uker hvis mulig, og så prøve igjen.

Ultralydklinikken i Sandvika kosta forresten 800 kroner, og timen varte i 45 minutter :)

Skrevet

heisann!! koselig med litt støtte i disse hormontider!!! det var faktisk i sandvika jeg var....men det er jo kjempe fint at du fikk ny time!!!kanskje han ikke tenkte på det til meg......vet ikke jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...