Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 hvor mye er det vanlig å ha lagt på seg når man er i uke 33? og jeg har ikke fått melk i puppene ennå er det unormalt? og for å ikke nevne så er jeg sykt nærvøs for å føde. noen fler som er??
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Det er ikke noe som er "vanlig" å legge på seg sa jordmor til meg. Noen legger på seg mye, andre lite. Jeg er uke 39 + 3 u dag og har lagt på meg tilsammen 8 kg i svangerskapet, men ei venninne av meg som er i uke 35 har lagt på seg ca 20 kg. Jeg har ikke fått melk i brystet enda, annet enn når jeg klemmer forsiktig. Brystene er like som de var før jeg ble gravid, bruker i alle fall samme bh størrelse. Hvis du er nervøs for å føde anbefaler jeg at du snakker med lege/ jordmor om det, slik at de kan hjelpe deg og du får masse gode råd. Det høres ut som om alt er normalt for din del, så prøv å slapp av og snakk med lege/ jordmor. Det kommer mye ut av en god samtale med en av de. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå