Gå til innhold

nærvøs jeg.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye er det vanlig å ha lagt på seg når man er i uke 33?

og jeg har ikke fått melk i puppene ennå er det unormalt?

 

og for å ikke nevne så er jeg sykt nærvøs for å føde.

noen fler som er??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe som er "vanlig" å legge på seg sa jordmor til meg. Noen legger på seg mye, andre lite. Jeg er uke 39 + 3 u dag og har lagt på meg tilsammen 8 kg i svangerskapet, men ei venninne av meg som er i uke 35 har lagt på seg ca 20 kg.

 

Jeg har ikke fått melk i brystet enda, annet enn når jeg klemmer forsiktig. Brystene er like som de var før jeg ble gravid, bruker i alle fall samme bh størrelse.

 

Hvis du er nervøs for å føde anbefaler jeg at du snakker med lege/ jordmor om det, slik at de kan hjelpe deg og du får masse gode råd.

 

Det høres ut som om alt er normalt for din del, så prøv å slapp av og snakk med lege/ jordmor. Det kommer mye ut av en god samtale med en av de.

 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...