Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 1-åringen min vil ikke ligge i sengen, men bare stå. Jeg legger han når han er ganske trøtt, men han finner ikke søvnen sin. I bilsete og vognen (under tur) er det helt ok, men det er denne sengen da. Det fører jo til en overtrøtt og sur liten gutt. Jeg blir så frustrert. I dag holdt han på 1,5t. Jeg legger han ned hele tiden. Kunne jo latt han sove i vognen på dagtid, men da har vi samme problem på kveldstid uansett. Sikkert en periode de vokser fra. Men hvor lenge skal dette vare?
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Ingen som har opplevd dette? Lurer bare på hvor lenge en slik periode varer.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 huff slik er det her og. snuppa er nesten 9 mnd. og er et leven uten like å få henne tilå sove. hun ksla bare danse og hoppe i sngen!!har desverre ingen råd og komme med.. eller det vil si de har jo sonne seler ogstyr.. men vet ikke helt om jeg vil ta dte på snuppa mi.. syntes det virker så dramatisk. sove selv i sele og har ikek osm jeg vet neo varige men.. hehe men dog.
tulle82 Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Har samme problem med min datter på 10 mnd. Leste i boka til sove- Karin, at man på et tidspunkt er nødt til å slutte å legge dem ned, men be de legge seg selv!! Hun kaller den for jojo-metoden, og hun sier at første gang du går inn til barnet, så legg henne ned. Andre gang bare en klapp på hodet og si at nå må du legge deg ned igjen, tredje gang ingen klapp på hodet, fjerde gang står du et lite stykke unna sengen osv. En skikkelig maktkamp mao, men du vinner om du klarer å gjennomføre det!! Boka til Karin Naphaug anbefales absolutt!! Lykke til! Her begynte det med krangling, og løping opp og ned i 1,5 timer, nå sovner hun etter toppen 10 min!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå