Gå til innhold

Bare et tips fra en nybakt mamma :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle dele dette med dere, da det var redningen vår i natt :)

Jenta vår er 3 uker i dag, og vi har hatt henne i senga vår hver natt siden hun ble født. Jeg sover ganske urolig pga. dette, er liksom hele tiden så bevisst på at hun ligger der.

I går bestemte jeg meg for at hun skal sove i sin egen seng fremover (har den stående på rommet vårt).

Dette godtok hun selvsagt ikke med en gang. Vi fikk bamse i gave når vi var på sykehuset. Denne gir hjertelyd og andre lyder som kan minne om livet i magen. Og den gjorde UNDERVERKER!

Det tok ikke mer enn et par minutter fra vi satte den på til hun sovnet.

Den er litt dyr (500 kr?), men er helt super.

I tillegg; hvis dere får urolige babyer, så støvsug! Dette funker kjempe bra når tulla vår er trøtt, men ikke vil sove.

Ikke sikkert det funker for alle babyer, men det er iallefall alfa omega for oss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtes kjempebra ut da! hvor får man tak i denne her bamse-hjertelydlageren da?

Skrevet

Den bamsen hørtes smart ut. Hvor får du tak i en slik?

Og Gratulerer som nybakt mamma ;)

Skrevet

Høres ut som den bamsen en får kjøpt på brio:)

Skrevet

eller man kan legge babyen i egen seng fra dag 1(på samme rom som foreldrene) så unngår man dette :-) Det gjorde vi for vår ettåring når han var nyfødt og kommer til å gjøre det samme denne gangen også.

Skrevet

Nja, grunnen til at hun sov hos oss de første ukene var nettopp fordi hun ikke fant roen uten puppen. Men nå er problemet løst :)

Skrevet

Såg på god morgen norge i dag ang babyer og kolikk. En mann har laget en cd med masse forskjellige lyder på som er i salg nå. Alt fra støvsuger, bildur, drill, sjøskvulp osv.

dette hadde de hatt nytte av til sine tvillinger som hadde gråtet i over 4 mnd.

Den heter IKKE GRÅT.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...