Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Andre som ikke synst sex er like godt nå? Det tar evigheter før jeg er "klar" ivertfall og er ofte sår før vi får begynt så har noen ,noe tips? Glidemiddel eller noe? Har ikke kondomeri her og kvir meg til å gå på apoteket da jeg bor i en veldig liten bygd. Råd anyone? Vil så gjerne det skal vere like godt som før og ikke bare et slik bli ferdig ligg fordi jeg vil at mannen skal ha det godt.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 RFSU - som de har på apoteket - er helt fint. Du får kjøpt det på www.kondomeriet.no også. Da trenger du ikke å være redd for at noen skal slå det opp i lokalavisa, liksom ... Lykke til ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Det går fint an å kjøpe over nett. Lek har i hvertfall tror jeg, og tipper kondomeriet har nettside. Det sendes vanligvis i posten i helt anonyme pakker. Glidemiddel er en fin oppfinnelse.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Aloveregele,den helt rene,som ikke er tilsatt noe,kan sikkert brukes til det.Det er verdt forsøke i alle fall,kan ikke skade på noen som helst måte
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har hørt at man skal være forsiktig med bruk av Avlo Vera mens man er gravid. Ville i allefall ikke brukt noe til glidekrem som ikke var ment for det. Det kan gi både irritasjon på slimhinnene og vaginoser og soppinfeksjoner. Bestill på nett du, www.lekshop.no eller konomeriet osm nevnt over!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 En som er vannbasert og parfymefri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå