Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/519301
Gemini77 Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Fin mage! :-) Du har like stor mage som meg du, og jeg er 33+1. Har du strørre mage denne gangen enn første? Det har ikke jeg,, fikk sent mage og kunne ikke se den i uke 20.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Jeg fikk antydning til mage alt i uke 7 denne gangen så den kom med engang.. Har mye større mage denne gangen, sist så jeg ikke antydning til mage nesten før uke 26.. Men har ikke unormal stor unge inni der selv om det kan føles slik innimellom
Gemini77 Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Det er jo vanlig å få større mage med nr 2. Men har ikke skjedd her. Ingen kan skjønne at jeg har 6-7 uker igjen med denne lille magen.. Men jeg her høy da, så da bærer jeg vel høyt. Når er terminen din`? Her ble lillegutt født akkurat en mnd etter din Amalie.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 Ja hører dem sier det Med meg stemmer det hvertfall, mye større mage med nr 2, men kan være det stagnerer litt lengre ut i svangerskapet.. Ikke målt SF mål enda så aner ikke hvordan magen er i forhold til det gjennomsnitlige.. Jeg er ikke så høy, akkurat 170 så tror ikke jeg bærer så høyt.. Og når vi var på UL viste det seg til at jenta i magen har lagt seg i ei lita grop helt nederst i magen.. Har termin 17 juli :-) Hadde bursdag i går han da eller?
Gemini77 Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Ja, bursdag i går, og i dag er han hjemme med omgangssyken.. :-( Har vel arvet etter mamma'n sin å være dårlig dagen etter fest..;-) hehe Du får forholdsvis tette du også da. Forhåpentligvis får de masse glede av hverandre under oppveksten! Jeg venter jente denne gangen.. :-)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2008 Hehe tatt den helt ut på dagen sin ja Ja blir ganske så nøyaktig 2,5 år mellom dem.. Ja-aa bare håper Amalie ikke er like sjalu på denne babyen som hun er på alle andre babyer.. Hun elsker små babyer så lenge ikke jeg eller pappaen holder dem Hun fikk seg søskenbarn i november som hun snakker om heeeeeeeele tiden, og alle dukkene hennes heter nå det samme som søskenbarnet :-P Hun har tilogmed laget eget godnett sang til henne "Natta Maja, sove Maja, natta Maja, sove Maja" Men så snart jeg eller sambo holder henne klikker det for Amalie og hun begynner og skrike og rope min mamma, min pappa, fy Maja, pass deg Maja og prøver dytte henne bort fra oss.. Artig med en av hver da, jeg var jo sååå sikker på at jeg venta gutt denne gangen men så feil kan man ta Men vi sparer jo ekstremt mye på at det blir enda ei jente, har så mye klær etter Amalie som aldri ble brukt for hun fikk jo så mye...
Gemini77 Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Dere får begynne å lese boken "det er en baby i mammas mage" som kanskje kan forberede Amalie på hva som kommer. Lurer også på hvordan lillegutt kommer til å ta det, men han er veldig selvstendig og er veldig opptatt av babyer. Når jeg eller pappa'n hans holder babyer så kommer han bort for å kose babyen han også. Så vi håper det går greit.. Men noe sjalusi blir det jo uansett... Jeg hadde skikkelig gutte-følelse denne gangen også, men 3 UL sier jente inkludert en 3D UL. Den tar vel ikke feil.. Så nå har jeg begynt å kjøpe litt rosa, og det er jo stas etter så mye blått de 2 siste årene! :-)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. februar 2008 Vi får gå til innkjøp av litt bøker ja.. Hun er veeeldig og skal kose på babyene når alle andre holder dem men jeg og sambo får ikke lov nei.. Hun sier jo mamma har bebi i magen og koser og klemmer på magen så hun begynner vell skjønne litt, men forhåpentligvis går denne ekstreme sjalusien over når det begynner nærme seg termin, hun er jo da tross alt et halvt år større en nå og mye kan skje på 6 mnd :-) Har ikke kjøpt noe enda men kommer vell til og skje ganske snart selv om jeg har bestemt meg for og ikke kjøpe så mye før ungen er ute denne gangen,må se gjennom det vi har først og finne ut hva jeg vil bruke på nytt igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå