Smånetta 14.mai Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 som kjører i vannpyttene i 60 km/t så man står igjen som et gjørmetroll er så utrolig irriterende. HAdde de ikke kjørt så fort, skulle jeg i det minste ha vist dem den stygge, store langfingeren.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 åååååå...Lastebiler over bruer når det har regna,de kan dra et vist sted noen ganger seriøst... Men enda bedre er jo de guttene med skikkelig dunke musikk,som skal være tøffe og vise seg frem,så de gasser på rett før de rekker frem til deg....GRRR...
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 NN henger etter så dytter denne opp =0)
Smånetta 14.mai Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2008 Prøver å få flyttet over på annen tråd, men som vanlig, sliter anonym med motet.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Blir fullstendig forvirret jeg nå over hvor og hva og hvem....? HEHE skjønner ikke pøkk jeg tydeligvis... Jaja...har min egen fullstendig usakelig tråd her som jeg prater til meg selv på...Fantastisk gøy =0)
Smånetta 14.mai Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2008 Du må forte deg å skaffe oversikt! At du sliter med å holde styr på det, er første tegn på at du er i ferd med å cross over! Du holder på å å å å bli anonym!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 heheNN...Sant ler så fælt at jeg omtrent sitter og gynger til NNNNNN.nnNNnnNNN...Bra ingen andre er å ser dette,hadde de vel trudd jeg led av eplepsi eller noe sånt... Men samtidig er jeg redd jenta får hjernerystelse snart om jeg ikke slutter å flire av alle raritetene her inne nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå