Gjest irismor Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Og legg gjerne til din favoritt. Alltid en film man ikke har fått med seg som man burde se. Her er mine favoritter. - The Shining - What happend to baby Jane (husker ikke helt tittelen) - Poltergeist (alle sammen) - Fuglene - The thirteen ghost
*ale* Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 28 days og 28 weeks (oppfølger) Suverene:) Nightwatch er verdens beste film!!!!!
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 - Eksorsiten (orginalen) - Forbannelsen (den første) -Blair whitch project (andre) - Saw filmene - Silent hill. De jeg kom på i farta:)
cherry coke Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Enig med alle dine..... Må også anbefale (selv om det ikke er skrekk). Death Proof, Planet Terror, Pulp Fiction, Reservoir Dogs (WOW), From Dusk til Dawn (eneren), Pans' Labyrinth (mi favorittfilm gjennom alle tide, spansk fantasy). Og maaaaange andre=) Liker IKKE romantiske komedier....
little old lady hoo Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Skrekkfilmer som har skremt livskiten av meg: "My little eye" Japanske "dark water" The ring Forbannelsen Blair witch project Siste time (dansk) De har jo blitt sett på forskjellige stadier i livet mitt og det kommer veldig an på humør om man blir skremt eller ikke. "My little eye" troner uansett på topp, for min del.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 mine er : Saw filmene The Omen Exorsisem of emilie rose White noise + noen fler som jeg ikek kommer på akkurat nå
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Noen som har sett filmen dead silence? Samme regissør som saw filmene... Den var ganske bra, elsket slutten;)
cherry coke Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 Rocky Horror Picture Show=) Hahaha...kanskje ikke skrekk, men ...for en film!
Hyacinth Bucket Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 Selfølgelig poltergeist filmene og de andre klassikerene: fredag den 13 og nightmare on elm street filmene, ondskapens hotell (the shining er vel den samme mener jeg..), children of the corn, childs play (hi, my name is chukey, wanna plaaaayyy??) Nattevakten (dansk den også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå