LilleVackreAnna Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har vært plaga med småblødninger og brun utflod siden dagen jeg venta mensen, og er nå i uke 6+3. I dag fikk jeg en god del friskt blod på papiret, og ble superstressa! Hadde egentlig time til UL neste uke for å se etter hjerteaktivitet, men ringte sykehuset i dag for å høre om det var mulig å komme før -siden jeg blir så nervevrak av disse blødningene. Og snille som de er fikk jeg komme på dagen! (fordelen med små lokalsykehus!!) Kommer rett fra UL nå, og der fikk vi se et 6,5 mm embryo som BLINKA!! Jeg kunne grått av glede når legen sa; ja her var det jammen fin hjerteaktivitet. Kjennes som om 100 kg er løfta fra skuldrene mine. Så til dere som småblør (og kanskje særlig over lang tid, uten at det blir hverken mer eller mindre); det trenger altså ikke være noe galt!!
Zevs Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Så flott å høre Gratulerer med den lille spiren i magen. Nå ble jeg litt roligere også, så takk for dette innlegget Ha en fin, fin dag!
Lizz27 Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Hei hi. Så bra!!!!! Så deilig det må ha vært å få sett lille bebissen`s hjerte slå. Kjenner jeg er litt bekymret selv, men er ikke helt fra meg enda. Har ikke så mange symptomer og er litt usikker på pm det fåregår noe der inne i det hele tatt. Regner jo med det da. Skal på første kontroll på tirsdag er 5+6 i dag og håper på å få UL i uke 8 eller 9. Du får ha lykke til videre på ferden da )
74skytte Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Deilig å bli beroliget sånn da. :-) Jeg har hatt litt blødninger i dag. Håper det ikke fortsetter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå