Gå til innhold

lurer på en ting..ang hårfarging..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ganske mørkt hår,ikke svart med litt sånnmørklilla brunt opplegg.hehe..

men så vil jeg ha bort lillafargen,og ha det brune tilbake..

er det umulig,og må farge det svart om jeg vil ha bort det lilla,eller kan jeg farge det mørkbrunt ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grunnen til at jeg spør er at jeg har hørt det ikke går an å farge det lysere enn hva det er ,og brunt er jo lysere..eller..jeg aner ikke..ikke lysebrunt men mørkebrunt..ja noen som har peiling eller ?

Skrevet

om du tar i brun farge så vil det vel dekke over det lilla , men det kommer jo an på hvor mørk brun da...(prøv true brown kanskje?) men håret er kanskje så mettet av farge at det bare blir mørkt uansett?..

er du veldig nøye på åssen du vil ha det, kan det være greit med en tur til frisøren, ellers er det vel bare å kjøre på?....

;)

Skrevet

håper det =)

orker ikke at det skal bli misslykka..

en tur til frisøren har vi dessverre ikke råd til..=(

Skrevet

hårfarging hos frisør er dyrt ja!

men om man ikke blir fornøyd med hjemmefarging går det an å farge på nytt, litt mørkere, så syns det ikke.... ;)

eller du kan bruke toning istedenfor, farge som ikke er permanent.

det gjør jeg nå, har hatt nesten svart, og litt lilla m.m en stund, så nå bruker jeg stort sett bare brun toning på etterveksten sånn at den blir dekket, og så blir ikke skillet så "hardt"på en måte. litt for å bli kvitt det svarte etterhvert også da.. sakte med sikkkert..

:)

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...