solemio Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hva betaler du for å stripe og farge håret, samt klippe det hos din frisør? Fikk sjokk sist jeg var hos frisøren,- betalte 2100!!!!
BettyBoob Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 hehe, helt vilt! Jeg kjenner en frisørlærling og får alt jeg vil for 150 kr klipp, striper, fareg, hårkur, you name it! finn ut om det finnes en frisørskole i nærheten av deg er mitt tips alt blir "overvåket" av profesjonelle!
Himmel og hav Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Jeg kommer rett fra frisøren nå og har farga, stripa (foliestriper) og klipt, og jeg betalte 1467,-. 2100,- var myyyyye!
§iris§ Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 900 sånn ca her med farge, striper, klippe og tørk..
Stjerne37 Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Å dæven døtte så dyrt,jaggu glad venninna mi er frisør så jeg betaler 400 for klipp,farge og striper. God ide å finne en lærling:)
Alba44 Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 2100 var fryktelig dyrt syns jeg. Striper det ikke jeg da, men betaler ca 1200,- for klipp, farge + kur.
LoveInMyTummy Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Jeg betaler ca 1000kr og da er det med hårkur også..
Kjukka Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Betaler 0 jeg, har ei venninne som gjør alt gratis
solemio Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2008 Det er det jeg pleier å betale, men så hadde ikke den vanlige salongen min tid til å gjøre det. Derfor gikk jeg til samme merke-salong et annet sted i byen. Og de tok seg plutselig helt vilt betalt. Salongen jeg pleier å gå på, sa at jeg måtte klage, mens den andre salongen sa at "neida, det koster det her". Da skal jeg ihvertfall aldri dit mer...
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Jeg betaler 380 kr for klipp og så farger jeg det selv. 2100 er mye penger for man må jo gå ganske ofte til frisør og da blir det dyrt.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 sist bet jeg 650 kr.. det var for vask,farging,striping,klipp,føn og styling..=)
**Min nydelige Milla** Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 Om jeg bare skal stripe, så betaler jeg 750,- Med klipp og strip betaler jeg 1200,- Det holder det. 2100,- var helt sykt...
*Kleopatra Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 Jeg klipte, farga og stripa (med folie) håret rett før jul. Da betalte jeg ca 1400,-. MEN da hadde jeg fått 350 kroner i rabatt siden jeg og frisørdama er bekjente. Synes 2100,- var fryktelig dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå