mammaentilenguttogenjente Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Tok en abort tidlig i januar..men mensen har ikke kommet...Hva kan det være?
___ Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Kan vel ta litt tid før kroppen kommer i rytme igjen. Andre muligheten er jo at du ble gravid igjen ved første EL.
mammaentilenguttogenjente Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Har ikke hatt sex siden da...
___ Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Da heller jeg nok mest til forklaring nr 1 ja ;-)
mammaentilenguttogenjente Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 ingen som vet? Jeg har tenkt på at det kan ha vært en misslykket abort? går det an? har ringt sykehuset,men di sier at jeg må bare vente å se om den kommer..og at sjangsene for en mislykket abort e veldig små...
mammaentilenguttogenjente Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2008 Eh... nå har jeg tatt en grav.test... Den var vist positiv gitt. Hvordan kan det ha seg når jeg tok abort i januar, og ikke har hatt sex siden da...???? Jeg sitter her å er bunn fortvilet akkurat nå....
mammaentilenguttogenjente Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2008 ingen som vil si et par opppløftende ord?
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Testen kan vise falsk positiv etter en abort, for det kan ta litt tid før kroppen slutter å produsere hormonene testen måler. Ta en tur til legen i morgen du. Hadde du ikke merket det om du ikke fikk aborten utført da?
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Tror nok du bør ta en tur til legen. det er riktig at tester kan slå ut falskt positive etter en abort, men om det er 6-7 uker eller mer siden så burde den begynne å bli negativ igjen, i hvertfall om du tok en tidlig abort (altså tidlig i svangerskapet). Noen ganger kommer jo ikke alt ut da, erjo en minimal risiko for at det kan ha vært tvillinger elelr noe sånt og bare en ble "fjernet". Tviler sterkt på det da, men ville nok sjekket for å være sikker tror jeg.
mammaentilenguttogenjente Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2008 Magen har jo også blitt stor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå