Gå til innhold

Et tips om Bryllupsbutikken!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Skal dere kjøpe kort, servietter, tilbehør osv hold dere LANGT UNNA BRYLLUPSBUTIKKEN!!!!!! Bestilte servietter og små ting til mitt bryllup og jeg er ikke fornøyd. De FLÅR dere i avgifter, frakt og ekstra kostnadder. Ringte inn til de nå, pratet med en sær dame, hu var IKKE intr i å høre på hva jeg hadde å si. Eneste hu svarte uansett hva jeg sa var at det ikke var noe å diskutere, til slutt LA HUN PÅ RØRET!!!. Jeg var ikke sur eller krass, prøvde bare å forklare hva jeg mente. ELENDIG SERVICE!!!! De unngår å oppgi eksakte priser på f.eks servietter. Jeg trodde jeg måtte betale 295kr for å trykke serviettene mine, men totale prisen ble 590.- For trykk på servietter!!!! Bestilte også andre ting der som avviker helt på bildet både på internett og i brosjyren, enkelte av disse tingene kan jeg ikke bruke i mitt bryllup da de var alt for små og helt feil farge...

STYR UNNA!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt til å bestille mere. Ville kjøpe det jeg måtte ha først og heller bestille resten seinere, men kommer ikke til å bestille noe der igjen. Kom over en annen side som var dansk. Something Blue Shop. Bestilte derifra, og de var rimelige. Samtidig tjener du på krone kursen ;)

Når gifter du deg??

Skrevet

åå...det er enda lenge til..=) nyttårsbryllup..

men har det meste klart da..liker og ha noe og gjøre om dagene..=)

enn du da?

Skrevet

Jeg skal gifte meg i august. Vi begynner å bli ferdig med det meste, men sliter litt med farger på bordene og blomstene. Får ikke helt bestemt meg.... he he...

Veldig morro å planlegge ;D Gleder meg masse til den store dagen.

Skrevet

ja,det er gøy med planlegging..

jeg er mest spent på hva jeg kommer til og ende opp med når det gjelder blomster og dekorasjoner.. ser jo for meg så mye fint,men har jo en ny mening om ting hver uke..=) så for min del kan det være litt skummelt med å begynne planleggingen så tidlig.. hehe..=)¨

har du bestemt deg for kjole?? =)

Skrevet

Ikke for å være vanskelig, men det står faktisk at de tar 295kr for å trykke på servietter, men at det også koster 3kr pr. stk i tillegg. Det kan også være lurt å hente tingene selv, hvis man bor i nærheten av Oslo. Da sparer man både på fraktkostnader & at de legger til en avgift hvis du bestiller under 1000kr. Jeg har bestilt flere ting der & hentet de i butikken. Men om man bor lengre unna, så skjønner jeg jo at det er et problem. Servietter har jeg kjøpt på decorium før (til sønnen min sin dåp) og var veldig fornøyd med de.

Skrevet

Da kan jo jeg kaste meg på tråden her og anbefale www.wedshop.se Jeg bestilte derfra, men ble usikker på hvordan jeg kunne betale dem, så jeg sendte en mail og fikk dette flotte svaret:

"För att betala från Norge måste man betala med banköverföring, och det är kostnadsfritt.

Eftersom det är momsfritt till Norge kommer vi heller inte räkna in det. Frakt och expeditionsavgifter till Norge blir 79 kr (se även våra kundvillkor). Och för att du ska slippa tullavgifter, så kommer vi dessutom att dela upp din beställning i två paket. Men det blir samma pris för dig."

Dette kaller jeg service!

Skrevet

jeg har bestillt servietter fra Weddingstar.com... betaler 26 dollar for 100 serivietter med trykk.. altså 143 kr..... har ikke fått dem enda, så jeg er spent... har også betillt smykkeesett og diverse anna til den store dagen.. det har kommet til Gardermoen no, så det spørs kor lang tid det skal ligge i tollen før jeg får det...

Skrevet

Hei Anonym.

Ja det er greit, det står store og små servietter 3kroner, og trykk pr antall servietter 295. Men når de sendte regning til meg har de belastet meg for 590 kroner. Regninegn jeg fikk var på 2060.- for alt.

Skrevet

Hei igjen Havets datter.

Jeg kjøpte en helt ny kjole på salg jeg da. Den var ikke brukt og jeg betalte 6990 for den ;) Var 70% salg så det lønte seg.

Du da?

Ja ikke lett med blomster og farger nei. har samme problemet selv også.

Vi begynte planleggingen ca 1 år føre, og det var veldig greit i forhold til kirke og lokaler. ;D

Skrevet

Jøss det var jo veldig bra ;) Litt annen service ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...