♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Ja, som dere ser under skal jeg søke om IVF i morgen (håper jeg?). Jeg husker at jeg tenkte at de som var rundt 17 pp og videre burde kanskje prøve IVF når jeg selv var rundt 7. pp her inne... Nå er jeg selv inne i 22. pp, men håpet om at DENNE pp går det vel? er like sterkt hver pp, men nå har angsten for at selv ikke IVF kan hjelpe meg dukket opp.... HJELP, jeg begynner å bli gammel!!!!!! Nå er det imidlertid 4 dager til IKM og i følge akupunktøren jeg går til og som jeg var til i dag, kan det absolutt være noe på gang.... Jeg vet ikke om jeg skal prøve å håpe litt engang, for jeg har opplevd det samme 2 ganger før og fått svaaaake positive gr.tester, men mensen har kommet bare 1 dag over IKM. Jeg kjenner at jeg gjerne VIL tro at det kanskje er en liten baby på gang, men er så redd for å bli skuffet igjen... Hadde jeg bare hatt noen symptomer... He, he, når jeg leser det jeg skriver over her så er det vel ikke så positivt allikevel ;-)... Ja, ja, så lenge liket fiser er det håp! Klem
miss gunnilla Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Håp og positiv innstilling er bare flott. Noen mener jo at det kan påvirke resultatet også. Lykke til!
Dotten Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Det er mye bedre å være positivt innstil enn negativt i hvert fall. Skuffet blir man uansett når ev. tanta dukker uønsket opp Krysser fingrene for deg. Denne gange må det da gå He, he. Lykke, lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå