Trenger hjelp!! Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hvor mye betalte du??Og er det noe du får igjen på trygdekontoret???Og kan du anbefale noen i bergen???
dansejentes mamma Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Går på Birkebeineren hos Betty, ho er grei. Veldig sprek sjølv og krevende, det treng eg. Med henvisning fra lege koster det ca 280 . Da har allerede trygdekontoret betalt halvparten. Uten henvisning må du betale fullt. For å få frikort på fysioterapi må du over 5000,- på et år tror jeg. Det hjelper iallefall ikke med vanlig frikort.
Sjokoladekaka Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 blir du henvist av lege, å er det vel egenandelen du betaler opp til frikortgrensa. Trur fysio går under denne ordninga:)
Gjest mphs Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Jeg baralte 450 kr for første time og 280 kr for alle de andre, Han jaeg fikk time hos tok ikke i mot henvisning så jeg måtte batele alt selv. Da jeg trengte time var det ikke så lett å få time hos noen så fort som mulig os tok i mot henvisning. Så da ble det slik siden jeg trengte behandling. Jeg var i Oslo så kan ikke annbefale noen i bergen.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Jeg går til fysio pga bekkenløsning. Får gratis fysio fordi jeg hadde bekkenløsning i svangerskapet og har det ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå