Gjest Mylian&Musovic Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 I det siste har jeg merket at synet mitt har blitt litt dårligere. Eller i det minste mindre fkousert. Ser litt dårlig og kan se litt dobbelt om jeg ser ting i sidesyn osv. Men jeg tør ikke gå å få meg briller, vil ikke innrømme at jeg har dårlig syn. linser tør jeg ikke ta på meg. Jeg er for ung til å ha dårlig syn ;-) Er verst når jeg er trøtt da. Er ikke merkbart når jeg er opplagt
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Jeg fikk briller da jeg var 12... Du får skaffe deg linser da vet du. Hehe
Candy girrrl Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Kan jo hende at når du endelig har fått briller så forstår du ikke hvordan du klarte deg uten.. Små barn har briller og. Har ingenting med alder å gjøre.
Gjest Mylian&Musovic Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Nei selvsagt ikke, men jeg har alltid hatt supert syn :-p føler plutselig at jeg begynner å bli litt sliten overalt
Gjest Mylian&Musovic Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Virker sånn! :-/ Jaja, jeg får bare gjøre det beste utav det.. Rust kan være fint det.. ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå