Gå til innhold

Karnevalstips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tips til hvordan og hva man kler ut en liten tass på 1,5 år som. Han skla på karneval i bhg, og jeg gidder rett og slett ikke sponse lekebutikkene med de stygge utkledningsdraktene. Det morsomste da vi gikk på karneval selv, var jo å finne gammelt tøy og få de ttil å bli noe annet.

Men punker eller klovn, er liksom det jeg kommer på. Flere tips?

(Jeg syr gjerne noe også.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp pelsgarn og strikk en vest med hale på (med store pinner går det fort), og ha klær i samme farge. litt ansiktsmaling, så har du en katt/bjørn eller hvilket dyr du foretrekker.

Skrevet

Katt

Hund

og ellers de fleste dyr kan man vel få til. Jeg var en gås i noen år (var gåsevåse i eventyre om pannekaka så mamma sydde den kule gåsedrakta til meg. med svømmeføtter og alt. Ett hvitt laken, symaskin og tråd)

Baker

lege

annleggsarbeider

Skrevet

Jeg har akkurat laget et kostyme til jr. (noe er kjøpt da...)

Han skal være Sabeltann, som de fleste andre gutta på hans alder. Han har fått frakken fra lekebutikken og har hatt fra før - men resten lager jeg.

Kjøpte en vart genser på H&M, har nå sydd på to rader med bredt gullbånd foran, og 3 store gullknapper mellom. Han skal ha strømpis med dødningehoder (H&M) og en gammel svart pysjbukse som jeg har klippet i strimler nede.

Strengt tatt hadde han ikke trengt frakken utenpå, for det ble kjempefint med bare genseren når den ble pyntet litt.

Har også kjøpt billig eyeliner på H&M til å lage bart med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...