Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Noen ganger er det som om hun bokser på den og noen ganger kjennes det ut som om hun krafser på den.... Ikke rart jeg flyr på do flere ganger på natten nei :-) I tillegg så har hun et par ganger drevet med voldsomme bevegelser på min venstre side. Da har det av og til hendt at jeg får noen voldsomme ilinger nedover beinet bla.... Kanskje disse ligamentbåndene hun sneier borti?..!.. Ja, ja jeg er "bare" 24+1 så verre skal det vel bli ;-)
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 hehe,,, min lillemann fant min tidlig :S er helt forfærdelig.. kraftig sparking.. fikk særlig gjennomgå den ene gangen jeg skulle noe artig.. på Dagfinn lyngbø show... gikk fire ganger på do halvtimen før men alikevel, måtte på do heeeeele showet.... så sykt og.. så måtte holde latterkrampene tilbake
bebi-i-magen Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 he he da er vi to der ja:) lillegutt har funnet min,og den er han glad i ja:) er sikker på jeg er oppe på do 6-7 ganger i løpet av natta he he:) jeg er 25+3
mer76 Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Jeg opplever det samme. Syns jo det er koselig med liv i magen, men sparking og krafsing mot blæra blir litt mye av det gode. Lurer på hvorfor de liker seg så godt der nede. Er i uke 26.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Ja si det, kanskje myk og varm og ta på ;-) isj... stygge bilder i hode....
Linn88<3Linnea07.06.08 Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Samme ``problemet`` her, gitt. På siste UL fikk vi se at snuppa ligger med føttene rett på blæra mi.. Hehe Det rare er at hun sparker/bokser på den nesten bare når jeg er ute av huset, og langt fra toalettet.. Ubehagelig når man er i butikken eller noe.
Putte68 Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Hehe skjønner hva dere mener:-) Snuppa mi har akkurat funnet blæra mi også, igjen, og nå kjennes det ut som om hun bruker den som trampoline. Må på do...nei må ikke lell... ohh må på do, nei falsk alarm igjen:-) Men heldigvis så finner hun raskt en ny stilling igjen så det holder ikke på så lenge:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå