Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 er det farlig for babyen hvist mor har feber? er begynt å bli forkjølt å er litt bekymret for at jeg skal få feber.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Bare du ikke får for høy feber og går i for mange dager,går det bra.Hadde feber og influensa i uke 26 trur jeg,da hadde jeg feber i rundt fire dager...Det gikk bra...
Marit & de 3 knøttene Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Hei. Jeg har ligget til sengs med influensa m feber siden helgen. Ringte på føden for å høre om feber var skadelig for barnet og hva jeg burde gjøre. Jordmødrene der forsikret meg om at det ikke var farlig. Fikk beskjed om å følge doseringen på paracetpakken og drikke MASSE sukkerholdig drikke. Måtte sjekke hver gang jeg var på do at urinen ikke var mørk, men lys. Det indikerte at jeg drakk nok. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå