Gå til innhold

Innlagt med kraftig blødning, sendt hjem med 1 cm åpning


mammaen til Helle+2 i magen

Anbefalte innlegg

Hei!

Har skrevet om det på 3trim men oppdaterer her også:)

 

Har skrevet i et annet innlegg her at jeg fikk litt blødninger i helgen (22+24 feb). Sjekket det på kk søndagen men reiste hjem igjen.Alt var bra. Så kom tirsdagen og jeg gikk og la meg glad for at det såg ut som den brune utfloden var gitt seg. MEN så våkner jeg senere på natten av at jeg blir våt og varm mellom beina! tror først jeg tisser meg ut, men det virket jo litt voldsomt.. så tenkte jeg det måtte være fostervannet som gikk.. men når jeg fikk slått på lyset så ser jeg at det renner ut stor mengder blod i sengen. Vekker sambo som henter håndkle og det fortsetter og renne og renne blod. Ringer føden og blir sendt inn med ambulanse. Der sier jordmor 1 cm åpning og 1 cm skjededel. Hadde litt svake rier også. Ble lagt inn på observasjon til onsdag. Blødningen og riene roer seg og jeg blir sendt hjem.

Så nå sitter jeg her... og lurer på HVA SKJER NÅ DA?? Får vel bare smøre meg med tålmodighet og håpe jeg slipper flere slike episoder...neste gang jeg reiser til kk vil jeg FØDE! :) bare så synd vi ikke bestemmer dette selv.... Er 38+0 og har 17 dager til termin.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jammen hvorfor blør du så mye..har de sjekka morkaka? hvis det begynner igjen må du nekte å reise hjem igjen.Ble litt bekymra for deg for stor blødning skal en jo ikkje ha i forbindelse med fødsel mener eg.

Alt er sikkert ok men er blitt redd for alle som er gravid nå på slutten som vi er nesten i mål..har termin 13 men har ikkje fått noen hint fra kroppen enda.Gjorde ikkje det med mine to første heller og fikk til termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg tror jeg hadde svimt av i ren skrekk hvis jeg hadde blødd så mye.. Bra det ikke var noe feil da ihvertfall.. Lykke til videre HI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det :)

Både jeg og sambo ble redd såklart og hadde ikke helt tankene med oss når vi reiste inn, men vi klarte forholde oss rolig likevel. Det ble en laaang tur med ambulansen, føltes det som ihvertfall - for jeg kjente ikke noe liv fra jeg våknet og til jeg kom inn på føden. Da ba jeg jordmor sjekke fosterlyden med en gang og i det hun kobler til ctg sparker småtten :) aldri blitt så glad og lettet noensinne!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...