Gå til innhold

Tips til dere som trenger nye briller...

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Hos specksavers har de et ganske bra tilbud nå, 2 briller for prisen av 1.

I dag har jeg vært og kjøpt meg 2 par briller inkludert glass for 1400 kroner. Du får ned i 750 kroner for 2 par=)

Masse fint også, jeg kjøpte et par svarte og et par svarte med rødt mønster på sidene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 briller til prisen av en - er det for innfatninga bare, eller for hele greia?

Skrevet

hehe, for meg kommer i tillegg minst 500kr i reiseutgifter for å komme meg til en specsaver-butikk :P Pluss utgifter til barnevakt hvis jeg reiser i helga, eller tapt arbeidsfortjeneste om jeg skal gjøre det en hverdag.

Skrevet

Så fremt de klarer å gjøre jobben sin.. Jeg venter enda på at de skal klare å få fikset mine glass.

Jeg elsker å ha briller å bytte på, så jeg bestilte 5 par briller (to stk solbriller) og alt for 2200kr (inklusive alt) men hjelper jo lite når de ikke klarer å sette inn riktige glass.

Gubbens briller ble også fort ødelagt. Han har slik halv infattning, og den reima som er under glasset rør etter en mnd tid. grrr....

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Jepp, for hele greia så lenge du ikke skal ha progressive briller eller vil "oppgradere" glassene.

Skrevet

Har kjøpt 2 par der selv for lenge siden. Tror de alltid har 2 for 1. Er vel liksom greia deres...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...