Gå til innhold

sjokolade/drops osv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som lager små gaveesker/poser,hvor får dere innholdet fra? lager selv eller kjøper? og hva med eskene/posene? blir det ikke litt dyrt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eskene koster 9 Kr stk på Decorium.no Oppi kan du putte After Eight, tyggis, paracet, Sjokoladehjerter, små hvite perledrops e.l. Decorium selger mye. Blir dyrere enn et vanlig bordkort ja, men så er det morro å glede folk også + gjøre noe som folk ikke venter. Kjenner ingen selv som har hatt gaveesker.

Skrevet

På Norway Designs har de en stansemaskin hvor du kan stanse ut maler til ferdige gaveesker. De har ca 4 ulike å velge mellom, og det står ferdige esker utstilt så du kan se sluttresultatet.

Du kjøper ark i papiravdelingen der, og så er det gratis å bruke maskinen. Da kommer eske-malen ferdig ut til å brettes. De som jobber der forteller deg hvilken type ark som egner seg, og viser deg hvordan du bruker maskinen/valsen (må være litt tyllelse på arkene ca 220-260 g tror jeg).

Vi trengte 70 esker og kjøpte ark der. 15 kr pr ark, og hvert ark fikk vi 6 esker ut av = 12 ark x 15 kr = 180,- :-)

Det vil si ca 2,60 per eske.....myyye billigere enn å kjøpe de ferdige.

Men det forutsetter jo at du bor i Oslo, eller kan få noen ting å kjøpe og gjøre det for deg her. Lykke til :-)

Skrevet

i oslo ja..=( å jeg som bor laaangt unna.. *hmmf*

og ikke kjenner jeg noen der heller..

Skrevet

Hvor bor du da?

Skal du kanskje en tur til oslo før bryllupet ditt?

Skrevet

jeg bor i lofoten.. nei,vet ikke om det blir noe oslo tur før bryllupet.. enda lenge til,så det kan jo hende at det blir en tur..

hvor holder disse til?

Skrevet

Hei.

Vi lager de selv vi. Et tips er å gå på pandurohobby, der har de maler over bokser sånn at det blir enklere å få de fine. Får de også i forskjellige str. Går også ann å lage kremmerhus.Både eskene og kremmerhusene kan man pynte og orden sånn man vil.

Vi har vært innom en butikk i Oslo som heter sjokolade, de selger "melkepletter" i 3 forskjellige sjokoladetyper (mørk,vanlig og hvit)Var ikke så dyrt pr kg. Vi bor ca 3 timer fra Oslo, så vi kommer til å forhåndsbestille og hente når det nærmer seg.

Går også ann å kjøpe former i hjerter på panduro, så man kan "støpe" enten sjokkolade, drops osv i formene. Eneste jeg syntes var litt dumt var at formene var litt store, så blei veldig store drops og sjokolader.

Lykke til ;D

Skrevet

De ligger midt i Oslo sentrum rett i nærheten av National Theateret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...