Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hodet var godt festet:)) SF-målet var på 34, vet ikke om det er stort når man er 36+2 men? Og jeg har lagt på meg totalt 11 kg. fram til nå.

Så godt å høre hjertet til lillejenta slå også:)

Nå er det ikke lenge igjen, gleder meg!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare gode nyheter på deg i dag da, så flott:)

husker ikke hva mine SF-mål var på kontroll, men målet hadde synket litt i forhold til kurva som jeg hadde tidligere pga hode hadde festet seg. bærer magen ganske mye lavere nå ja.

vi får se hvem som kommer oss først til mål:D

Skrevet

Hehe.. Ja, gladag idag ja:) Også er det nyåpning av EXIT-butikk på kjøpesenteret der jeg bor, og sikkert masse åpningssalg, så da skal jeg se om jeg får gjort noen kupp på barneklær:) Kan være kjekt å kjøpe noe i litt større str enn 50 og 56:)

Ja, er så godt at magen har synket, mye "lettere" å være til da:)

Ja, første mann til mål, hehe... Blir spennende:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...