Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Og hodet var godt festet:)) SF-målet var på 34, vet ikke om det er stort når man er 36+2 men? Og jeg har lagt på meg totalt 11 kg. fram til nå. Så godt å høre hjertet til lillejenta slå også Nå er det ikke lenge igjen, gleder meg!!
Axus' girlfriend Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 bare gode nyheter på deg i dag da, så flott:) husker ikke hva mine SF-mål var på kontroll, men målet hadde synket litt i forhold til kurva som jeg hadde tidligere pga hode hadde festet seg. bærer magen ganske mye lavere nå ja. vi får se hvem som kommer oss først til mål:D
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Hehe.. Ja, gladag idag ja:) Også er det nyåpning av EXIT-butikk på kjøpesenteret der jeg bor, og sikkert masse åpningssalg, så da skal jeg se om jeg får gjort noen kupp på barneklær:) Kan være kjekt å kjøpe noe i litt større str enn 50 og 56:) Ja, er så godt at magen har synket, mye "lettere" å være til da:) Ja, første mann til mål, hehe... Blir spennende:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå