Gå til innhold

Nøstebarn ullfrotte sparkebukser på sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt disse om sommeren eller blir det for varmt? Det sies jo at de skal regulere temperaturen både i forhold til varme og kulde, men synes de virker veldig varme... (perfekte nå da =) )

Fikk feil vare sist og skal bytte den inn i ei sånn uten ben nå til påske, men bør kanskje kjøpe noe annet isteden? Klærne deres koster jo litt, så greit å få noe vi kan bruke masse =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier jo det regulerer varmen, men det er bare bullshit når det gjelder mine barn i alle fall.

Ull er fantastisk om våren, høsten og vinteren, men de dør nesten av varme med ull på om sommeren.

Kanskje en blanding av ull/silke hadde funket om sommeren, det har jeg aldri prøvd.

Minste her har den ullfrottebuksen, den har vært super i vinter.

Men den skal legges bort snart. Hehe.

Skrevet

jeg bruker dem hele året jeg, men ikke midt på dagen i 30 varmegrader... da er liksom alt for varmt...

Skrevet

Får vi sommeren vi hadde i fjor(østlandet) vil du ha god bruk for den, men får vi SOMMER i år vil det ikke bli så mye bruk for den.

Skrevet

Jeg syns oppriktig synd på unger som går med ull på sommeren. Kjøp deg en stilongs i ullfrotte selv - så kan du se hvor mye ull regulerer temperaturen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...