Kanutte og prinsen Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Noen som har brukt disse om sommeren eller blir det for varmt? Det sies jo at de skal regulere temperaturen både i forhold til varme og kulde, men synes de virker veldig varme... (perfekte nå da =) ) Fikk feil vare sist og skal bytte den inn i ei sånn uten ben nå til påske, men bør kanskje kjøpe noe annet isteden? Klærne deres koster jo litt, så greit å få noe vi kan bruke masse =)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 De sier jo det regulerer varmen, men det er bare bullshit når det gjelder mine barn i alle fall. Ull er fantastisk om våren, høsten og vinteren, men de dør nesten av varme med ull på om sommeren. Kanskje en blanding av ull/silke hadde funket om sommeren, det har jeg aldri prøvd. Minste her har den ullfrottebuksen, den har vært super i vinter. Men den skal legges bort snart. Hehe.
dritgrei hei hei! Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 jeg bruker dem hele året jeg, men ikke midt på dagen i 30 varmegrader... da er liksom alt for varmt...
lifa og Eline Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Får vi sommeren vi hadde i fjor(østlandet) vil du ha god bruk for den, men får vi SOMMER i år vil det ikke bli så mye bruk for den.
Darth Vader Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Jeg syns oppriktig synd på unger som går med ull på sommeren. Kjøp deg en stilongs i ullfrotte selv - så kan du se hvor mye ull regulerer temperaturen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå