Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Er det noen som har vært til UL der? Tenkte å bestill time der, men vil gjerne høre andres erfaringer først I hvilken uke begynner de med utvendig UL? Jeg er i uke 13 Takker for svar
Saltlakris Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Hei, Jeg har vært på UL her, de tar innvendig (dette var i uke 14). Jeg har også vært på Majorstuaklinikken, og det var en mye bedre opplevelse syntes jeg. Der får man babyen på storskjerm, og han hadde god tid. Her tar de utvendig.
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Har aldri vært der, men kom bare på at flere av mine venninner har vært til UL på byporten legesenter og vært kjempefornøyde:) Ligger jo rett ved, var vel derfor jeg kom på det,hehe...
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har bare vært på oslo city legesenter på ul innvendig rundt den tiden og det var herlig hos han mannlige, asså sist gang..... Han var så flink!!! Har ikke vært andre steder..... Men helt ok der, jeg fikk 4 bilder sist fra han mannlige, han fortalt ALT om bebyen, så til og med at det var en tissefant mellom bena på bebyen hihi.....
hugolina med henrik 1 år Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 hei! har vært på tre ultralyder der,og hvis du velger å gå dit så be om å få å Åge Huseby, han er kjempedyktig.!
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Var der i forrige sv.skap. Var i uke 12 og han tok innvendig. Kjempe flink eldre mann som tok ul. Han forklarte mye og han lo og tulla hele tiden. Kjempe fin opplevelse, fikk en litt surpadde på ordinære ul, så godt jeg hadde vært hos han noen uker før det : )
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Jeg kom på navnet til han jeg var hos... Trygve Bakka. Er som the crow......sier: Han smiler, ler og tuller og er seriøs;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå