Gå til innhold

Har mista stemmen og hoster som en gal, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg har ikke vondt i halsen i det hele tatt! Merkelig...

Noen som vet hva det kan være? Er potte tett i hodet og nesa, null stemme, feber inni mellom, og hoster som en hest. Syns bare det er så rart at jeg overhode ikke har vondt i halsen..?! Er det noen vits å gå til legen med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn begynte jeg en lang sykdomsperiode før jul. Endte i bronkitt m/ penicillin som ikke virka. Ble lungebetennelse med ny penicillin-kur. Stemmen var borte i 2 mnd. Ikke vondt i halsen...

Ikke for å skremme deg, men jeg hadde gått til legen og krevd prøver for å utelukke at dette kan utvikle seg. Jeg hosta i 7 uker og var utslitt hele perioden....... Krysser fingre og tær for at du slipper dette.

Lykke til!

Skrevet

Hmm... har faktisk tenkt litt på bronkitt, for veslejenta hadde det hele forrige uke og gikk på antibiotika... Men jeg trodde man hadde vondt i halsen og var i litt mer dårlig form. Jeg blir egentlig bare sliten av all hostinga... Får kanskje ta en tlf til legen i morra da, hvis det ikke er bedre. Kan jo alltids ta turen på legevakta i dag, men er ikke noe problem å vente til i morra. Kan jo hende jeg er heldig og har blitt bedre.

Takk for at du svarte! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...