Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 ...jeg har ikke vondt i halsen i det hele tatt! Merkelig... Noen som vet hva det kan være? Er potte tett i hodet og nesa, null stemme, feber inni mellom, og hoster som en hest. Syns bare det er så rart at jeg overhode ikke har vondt i halsen..?! Er det noen vits å gå til legen med det?
trollmor32 Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Akkurat sånn begynte jeg en lang sykdomsperiode før jul. Endte i bronkitt m/ penicillin som ikke virka. Ble lungebetennelse med ny penicillin-kur. Stemmen var borte i 2 mnd. Ikke vondt i halsen... Ikke for å skremme deg, men jeg hadde gått til legen og krevd prøver for å utelukke at dette kan utvikle seg. Jeg hosta i 7 uker og var utslitt hele perioden....... Krysser fingre og tær for at du slipper dette. Lykke til!
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Hmm... har faktisk tenkt litt på bronkitt, for veslejenta hadde det hele forrige uke og gikk på antibiotika... Men jeg trodde man hadde vondt i halsen og var i litt mer dårlig form. Jeg blir egentlig bare sliten av all hostinga... Får kanskje ta en tlf til legen i morra da, hvis det ikke er bedre. Kan jo alltids ta turen på legevakta i dag, men er ikke noe problem å vente til i morra. Kan jo hende jeg er heldig og har blitt bedre. Takk for at du svarte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå