LadyC79 Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hei, Jeg skal på ul i kongsberg 13.mars, men lurer litt på hva som venter meg. Er det noen som har vært til ul i kongsberg som kan fortelle meg litt?! tenker i forhold til utstyret de har, kvalitet på bilder, muligheter for 3d? Jeg vil være i uke 18 når jeg skal på ul. Takker for svar
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hei Jeg var der på UL i desember. Veldig kkoselig hun jordmora som vi hadde. De har ikke 3D, men man kan tydelig se hva som er opp og ned for det. Ikke fullt så bra oppløsning på bilder som enkelte av de du kan se på nettet, men så lenge baby ligger rett vei kan man få fine profiler. Vår lille jente lå og suttet på totten, og vi kunne tydelig se kjeven bevege seg. du kan få utskrift av bilder. Disse blir ca 7x10 cm. På Ul måler jordmor lengde på bl.a lårbein for å kontrollere termin. Sjekker også over at indre organer hos baby er på plass og ser normale ut. Ikke noe skummelt, bare koselig. Og så får dere hør hjertelyden til fosteret. Du kan bare glede deg.
LadyC79 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Tusen takk for svar! Gleder meg til å se nurket, har vært hos legen å hørt hjertelyden. En deilig lyd, men blir vel enda mer virkelig når man ser det også Pappan får desverre ikke vært med, men har bestemt oss for 3D ul litt seinere i svangerskapet. Lykke til videre!
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 spørs hvor du skal da.. Vi var hos kolbjørn kasin. Han var super flink, og super koselig. Anbefaler han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå