☆Anonymia☆ Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 http://www.geocities.com/the_watchers_counsel/TheRing_Samara.jpg haha =) den går på lørdag jenter..=) benk dere forran tv... not.. jeg skal være så langt borte fra tv norge klokka 21.30 på lørdag..
Gjest irismor Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Elsker skrekkfilmer, helst de som nakkehårene reiser seg av =0) Så da blir det nok en titt på tv-norge på lørdag ;-)
cherry coke Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Den filmen er jo dårlig! Ikke skummel heller=) Kan anbefale Saw filmene om du vil bli skremt=)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Syns du Saw filmene er skumle? De er jo bare teite.
Gjest Mylian&Musovic Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Hahah skremt av Saw... Saw er jo bare kjedelig og teit
cherry coke Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Nei de er ikke teite=) Iallefall ikke den første... Men det finnes mange gode skrekk filmer der ute. Har nettopp sett Captivity og den var ganske tøff ( veldig tøff slutt). Og Twin Peaks serien er jo en klassiker (faktisk den eneste jeg har blitt skikkelig skremt av)=) Gamle gode som Poltergeist, The Shining og Psycho er ganske skumle også=) Og...Hahahaha...skremt av The Ring??? Må iallefall være originalen, for den amerikanske versjonen er døll....
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Saw-filmene er bare litt ekle, ikke skumle. Twin Peaks er scary, helt enig! Jeg er nesten helt sikker på at Bob stod bak senga mi etter at jeg så serien for en stund siden.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Kine - se den japanske versjonen du så skal jeg love deg du ikke får sove på et par år. ellers er jo disse ganske skumle: -the shining -the grudge (forbannelsen) -wææææ... samme stil som the ring=) -Hostel -The Ametyville horror -The others (freaky ihvertfall...) -Rovdyr (fy faen for en skvettefilm!)
cherry coke Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 Samme her!! Tørte ikke å høre kjennings melodien på mange år etterpå=) Bob var skikkelig grusom, men det var jammen faren til Laura Palmer også...OG the log lady...*grøss*
Gjest Mylian&Musovic Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 Twin peaks er best da. Elsker david lynch. jeg syns ikke ringu var skummel.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #14 Skrevet 28. februar 2008 Hehehe! Jeg turte ikke se hele serien før i fjor jeg da. The log lady var da bare morsom! Verre med Bob og faren til Laura ja. Ugh
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #15 Skrevet 28. februar 2008 Ringu var ikke skummel den heller. Bare teit.. Det var Forbannelsen og. The Others var nesten litt fin den.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 28. februar 2008 #16 Skrevet 28. februar 2008 Iiiik.. jeg såg reklame for den i går på tvnorge! Haater den filmen, synest den er så guffen...!!! Men elsker å bli skremt, så har ikke sett den mindre enn to ganger allerede da.. hehe, selvmotsigende, jeg?? Næææh... :) Har vel mareritt noen uker i etterkant men..
Gjest Mylian&Musovic Skrevet 28. februar 2008 #17 Skrevet 28. februar 2008 Trubbel & cherry Har dere sett Inland Empire? (fra lynch som laget twin peaks ++++) ? Jeg har ikke sett hele, fikk høre den var så skummel men jeg syns den var litt for spesiell i starten
Gjest irismor Skrevet 28. februar 2008 #18 Skrevet 28. februar 2008 De beste skrekkflmene er de eldste =) The Shining Poltergeist Enkelte filmatiseringer av bøkene til S.King Husker ikke flere i farta, helt tomt i topplokket.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #19 Skrevet 28. februar 2008 Nei, har ikke sett. Men den er i hylla her borte tror jeg. Kanskje verdt å prøve i kveld da.
Gjest Mylian&Musovic Skrevet 28. februar 2008 #20 Skrevet 28. februar 2008 Jeg er så dum at jeg har sett the ring langt over 40 ganger. Så den ti ganger på kino. Haha. Så den på dataen før den kom til norge, helt alene. Jeg og en venninne fikk helt oppheng. Hater de nfilmen enda. Hehe.
Gjest Mylian&Musovic Skrevet 28. februar 2008 #21 Skrevet 28. februar 2008 Den er ganske rar, men det er jo maneg kjente lynchyndlinger i den, så skal se den ferdig :-)
Gjest irismor Skrevet 28. februar 2008 #22 Skrevet 28. februar 2008 Ja også flmene til han gammer`n Han lille runde med den gode latteren ;-) Fuglene Psyko Baby Jane
cherry coke Skrevet 28. februar 2008 #23 Skrevet 28. februar 2008 Var det det polske greiene? Da har jeg sett ca 20 minutter=) Har hørt at det kommer/ er kommet en film som heter The Mist som skal være kul!! Lurer på om det er Stephen King..Noen som har sett den? Ps: Styr unna The Breed av Wes Craven. Så den i går og...loco!!
Gjest Mylian&Musovic Skrevet 28. februar 2008 #24 Skrevet 28. februar 2008 Mye dårlig skrekk ute og går ja. dErfor holder jeg meg til Korea og japan. Har ikke sett the mist. Nei Inland Empire er amerikasn, men det er endel polske med i den.
cherry coke Skrevet 28. februar 2008 #25 Skrevet 28. februar 2008 irismor: "What ever happened to Baby Jane" er en av mine absolutte favoritter! For en film, og for et plot=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå