Gå til innhold

Dere som har to tette. Hvilken søsken vogn har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når nr to kommer vil lille gutt være 22 mnd. Trenger vi å kjøpe sånn søsken vogn da? eller kan jeg bare sette sånn "sete" på kombi vognen til han? Han går jo i barnehagen og sover ikke på etter middagen.

Har to vogner fra før som lille gutt bruker nå.En som han sover i barnehagen i, og en som han har hjemme.

Hvordan gjør dere det med den alders forskjellen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte Troller sin for 2 år siden. Delt rygg, og vi hadde softbag til mini.

Var fornøyd med den, men ble ikke brukt så veldig mye egenlig og nå bruker vi den ikke i det hele tatt.

Guttene er nå snart 2 og snart 3.

Skrevet

Vi har babytravel sin, med hardbag på den ene siden. Er superfornøyd med den! Lett å trille, god plass til varer o.l., tar liten plass når den er sammenlagt. Også kostet den bare 5000 kr! Absolutt å anbefale!

Skrevet

Tror ikke du trenger søskenvogn hvis storebror går fult i bh. Holder nok med sete evt ståbrett

Jeg har kjøpt peg perego duette, det blir ca 17 mnd mellom mine, og storebror skal max gå 50% i bh hvis vi får plass.Det er en vogn der de sitter etter hverandre, men jeg kan ikke anbefale den ennå, for den blir ikke tatt i bruk før til sommeren

Skrevet

Størsten er forresten 15 mndr og minsten er 3 uker, og jeg har begge hjemme... så behovet for søskenvogn er kanskje større for meg enn for deg som har en i barnehagen om dagen...?

Skrevet

Vi har Carena sin tvilling vogn. Veldig fornøyd med den, billig og bra.

2 år mellom ungene mine, så deres forskjellige behov har blitt dekket. Hu minste lå i skinnpose for jeg gadd ikke kjøpe softbagen som man kunne kjøpe i tilegg. Jeg syns den så så liten ut, noe hun i butikken også sa. Ikke savnet den heller, selv om hun ble født i en snørik januar.

nå er ungene 3 og 5 og fortsatt litt i bruk. Ikke at de sitter så mye i den, men utrolig kjekk å ha med seg når vi er på tur. Min mann har også to barn så kjekt å ha en vogn til alle sekker osv, og om noen trenger litt vile.

Den blir nok ikke satt bort med det første, for tantebarn på besøk eller på hytta så blir den brukt igjen.

Overlevd to flyturer også (min søsters vanlige vogn klarte ikke en engang)

Man trenger ikke dobbeltvogn, men kan være praktisk. Man bør ikek kjøpte det bare for å kjøpe det heller. Jeg var hjemme med begge den første tiden, så jeg syns det var kjekt. Slippe å flytte hun eldste hver gang hu minste måtte opp av vognen osv.

Skrevet

Jeg har også 22 mnd mellom mine to. Storerbror går også fullt i bhg, men vi bruker søskenvognen masse. Har kjøpt en oth og er superfornøyd med den. Vi triller til bhg hver dag (storebror kunne selvfølgelig gått selv, men det ville tatt vinter og vår). Jeg bruker også som regel søskenvognen når jeg skal ut med lillebror på dagen for da er jeg fri til å bli så lenge jeg vil og gå innom bhg på vei hjem.

Jeg er veldig glad vi brukte litt ekstra penger på en vogn som er god og lett. Bruker den tross alt hver dag. Viktig med noe du trives med hvis du skal bruke den mye.

Lykke til i vognvalget:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...