frøken blå Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 - tatt av bøylen/selen på tripptrapp stolen? - lagt barnet over i stor seng? Vet jo dette er individuelt, men bare lurer hva som er vanligst.
Honningmelon Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Eldste fikk tripp-trapp stol uten bøyle da han var 1,5 år. Stor seng fikk han da han var 2 år.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Bøylen tok vi av i desember. Da var han 23 mnd. De tok den av på barnehagen litt før det. Han ligger enda i sprinkelseng. Kommer nok til å gjøre det en stund enda.
Gjest irismor Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Bøylen på tripptrapp stolen tok vi vel vekk når hun var året. Men hun har ikke fått stor seng enda, tok vekk sprinklene men hun ramlet ut om natt. Så vi får vente litt med stor seng =)
*sola ღ Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Har ei som snart blir 19 mnd. Hun sitter ennå i tripp trapp med bøyle(uten sele). Men begynner bli så lang i beina at det er litt styr å få ho inn/ut av den..Så får se hvor lenge hun har bøyla der. Storebror fikk stor seng da han var 2 år og 9 mnd.
tonebf Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 sønnen min begynte med stor seng da han var 2,5år =)
lifa og Eline Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Vi fjerna bøylen på tripp tarppen når hun var 14 mnd. da hadde hun begynt å gå ut og inn av stolen selv og da var det ingen vits med bøylen på. Ble mindre farefult å komme seg på og av stolen uten den. Har akkurat fylt 2 år og ligger fortsatt i sprinkelseng der hun nok blir liggende en god stund til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå