Gå til innhold

Ved hvilken alder har dere....


Anbefalte innlegg

Skrevet

- tatt av bøylen/selen på tripptrapp stolen?

- lagt barnet over i stor seng?

 

Vet jo dette er individuelt, men bare lurer hva som er vanligst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste fikk tripp-trapp stol uten bøyle da han var 1,5 år.

 

Stor seng fikk han da han var 2 år.

Skrevet

Bøylen tok vi av i desember. Da var han 23 mnd. De tok den av på barnehagen litt før det.

 

Han ligger enda i sprinkelseng. Kommer nok til å gjøre det en stund enda.

Gjest irismor
Skrevet

Bøylen på tripptrapp stolen tok vi vel vekk når hun var året.

Men hun har ikke fått stor seng enda, tok vekk sprinklene men hun ramlet ut om natt. Så vi får vente litt med stor seng =)

Skrevet

Har ei som snart blir 19 mnd. Hun sitter ennå i tripp trapp med bøyle(uten sele). Men begynner bli så lang i beina at det er litt styr å få ho inn/ut av den..Så får se hvor lenge hun har bøyla der.

 

Storebror fikk stor seng da han var 2 år og 9 mnd.

Skrevet

sønnen min begynte med stor seng da han var 2,5år =)

Skrevet

Vi fjerna bøylen på tripp tarppen når hun var 14 mnd. da hadde hun begynt å gå ut og inn av stolen selv og da var det ingen vits med bøylen på. Ble mindre farefult å komme seg på og av stolen uten den.

Har akkurat fylt 2 år og ligger fortsatt i sprinkelseng der hun nok blir liggende en god stund til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...