Gå til innhold

Tilgi utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke snakk om sex, men klining.. Har skjedd 3 ganger det siste halvåret, fikk vite om det for ett par dager siden. Forholdet vårt har vært veldig dårlig det siste halvåret og det har skjedd i fylla (ingen unnskyldning det). Hadde dere kunnet tilgi det? Jeg er veldig såra, hadde ALDRI trodd at han kom til å gjøre noe sånt no, kom som ett sjokk når han fortalte det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klining er ingenting uansett, med mindre man er en av dem som kliner, da er det jo nytbart. Men hvorfor i alle dager forteller man det når man veit man er sammen med folk med lav terskel og liten takhøyde?

Skrevet

Er all tillit borte så har man ikke mye igjen.

Jeg mener klining er nesten like ille som utroskap. For har man begynt å kline og hadde hatt mulighet til å hoppe ubemerket til køys, så hadde man gjort det der å da.

Skrevet

Man er alle forskjellige på den fronten, så det finner du nok svaret på selv. Hvorfor sier han det til deg? For å være ærlig, få alt på bordet og forsøke å få til et bedre forhold, eller for å bevise hvor dårlig det går med dere?

Skrevet

Vel, jeg spurte. Var derfor han fortalte det. Ble sint og lei meg, gråt masse, og han sier jo nå at han angrer på at han fortalte det.

Vi har bestemt oss for å flytte fra hverandre, han flytter til helga. Men det litt rare er at etter dette så virker det som om forholdet har blitt så mye bedre, vi har snakka masse, grått sammen, ikke krangla noe, har hatt sex og kysser masse. Får sommerfugler i magen når han tar på meg. Sånn har vi ikke hatt det på evigheter! skjønner ikke hva som skjer jeg :/

Vi har pratet om å flytte fra hverandre for noen uker, og ha muligheten åpen for at det blir oss to igjen... Jeg vil jo egentlig være sammen med han, og vi har jo ett barn sammen, så jeg vil liksom ikke gi opp hele forholdet heller...

Skrevet

Du må jo kjenne på det selv. Om det er nok der til å gå videre, eller om oppturen er forbigående. Personlig ville jeg ikke latt en innrømmelse av noen klineepisoder fått for stor verdi dersom forholdet generelt kjentes og fungerte godt. Men der dere er nå, er det nok mange som har vært. For noen blir det slutten. For andre blir det en skjerpings og bedre tider i sikte. La det nå gå noen uker, som du skriver, så ser dere om det er levbart. Lykke te, uansett!

Skrevet

Jeg hadde det litt slik med eksen, etter at vi hadde blitt enige om å gjøre det slutt, så ble mye annerledes, jeg fikk feks lyst på ham og ble kåt om han tok på meg. Det tror jeg var fordi jeg innerst inne var letta og følte meg fri. Men var dumt å ha sex, da. Uansett var det like mye slutt. Og bra var det, for vi fikk fram det verste i hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...