Lillegulle<3 Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Når man handler på lookfantastic, hvordan regner man om til norske kroner ?
Den lille blå smurfen Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Jeg bruker mye valutakalkulatoren på dinside.no, men på ookfantastic sine sider må man jo betale toll, derfor har jeg gått over til blivakker.no! Anbefales!
Lillegulle<3 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Oki takk for anbefalingen Men det er vel kun for varer over nok 200 som det kommer toll på? så hvis man finner noe rimelig så går det greit ?
neekap Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Ja, alt under Nok 200 (frakten regnes utenom) betales det ikke toll på. Frakten er likevel så billig at jeg pleier å kjøpe flere ting enkeltvis.. men www.blivakker.no er også en bra hjemmeside og myyye billigere enn i butikkene..
Lillegulle<3 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 ja den siden var jo kjempebra! har ikke hørt om den før Men jeg skulle kjøpe id pudder denne gangen og det hadde de desverre ikke ;/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå