♥gullegull08♥ Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hei! Jeg har et par dager gått rundt med "nålstikk" nedentil, oppider. Skambeinet er sårt (men det kan vel også være en slags bekkenløsning??) og føler meg litt ekstra hoven nedentil, akkurat som om noe presser på. Kjente hikking i det området for et par dager siden.. Har dette noe med at hodet fester seg? Eller kun modning?? Hva tror du?
Mininni Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Det kan nok godt være festing, ja. Jeg har hatt det omtrent akkurat sånn du beskriver etter forrige legetime for et par uker siden - da var hodet ikke festet - og da jeg var på ny kontroll i går hadde hodet ganske riktig festet seg. I tillegg til ømhet nederst på magen og småstikkingen mv, merker jeg litt økt trykk på blæra. Jeg er førstegangsfødende såvidt litt uti uke 37 - hvor langt på vei er du?
♥gullegull08♥ Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Hei:) Jeg er i uke 35+4, så håper på at hun har snudd seg. Har merket det med blæra og, flyr på do nesten hver time.. Skal til jordmor til uka så får vel vite mer da. Har også slitt med mye kynnere som går over til "små" rier, så har fått forbud mot alt fram til uke 37..så håper derfor at hun ligger riktig vei hvis noe skulle skje før
Gemini77 Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Slike "nålestikk" har jeg masse av iog jeg er 33+1 på vei nå. Hadde masse av det forrige svangerskap også allerede fra uke 30, men jeg ble satt igang 1 uke over termin og var da helt umoden. Så trenger ikke å være modning. Og hodet var heller ikke festet før fødsel. Underlivet har vært hovent i flere uker allerede, så følelsen "der nede" er ikke så god.. :-)
ALMA1 Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Har det sånn selv og har hatt det sånn i flere uker,men lilletupp har liggi med hodet laaangt nede lenge,men er ikke festet........er i uke 34+4 nå,å idag har det vært sinnsykt med stikking,varierer fra dag til dag.Men vondt er det!!
ma-85 Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Kan være festing. Jeg merket en del nedpress da barnet festet seg hos meg i uke 34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå