Gå til innhold

Pappaen noe han sku ha sagt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil absolutt at jeg skal ta abort.blir hans 5 barn. (Hans 3 med meg),eg vente min 4. Skjønner han godt.synes synd på han.føler jeg ødlegger livet hans.men jeg har ingen lyst til abort,bestemte meg m en gang at eg sku ha denne gang.må også nevne at jeg har følelser for han.men ikke han. Har ikke lyst at han skal være sint på meg eller.men og ta abort bare for at han vil,blir feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh..om man vil ha barn eller ikke er noe man bestemmer seg for FØR en har sex, ikke etterpå. TO LATE!

Skrevet

selve valget er jo egentlig bare ditt...du kan lese noen av svarene som jeg fikk til mitt innlegg...ALLE mot 1. det hjelper meg en del hvertfall =)

Skrevet

enig med kakemonsteret her..er man gammel nok til å ha sex så må man ta konsekvensene av d oxo...blir helt feil at han sier at du ska ta abort..dere var jo to om d..

det kommer nok til å bli bedre når han får vent seg til tanken på en ny baby..min mann var heller ikke særlig begeistret for en ny baby i hus men nå er alt bare fint å han gleder seg masse=)

lykke til=)

Skrevet

uff,vondt å høre slikt fra barnefaren! men er absolutt ikke han du skal ta hensyn til! dette er din kropp å din avgjørelse! absolutt opp til deg om du vil beholde barnet! å du ødelegger absolutt ikke noens liv med å bringe babyen din frem i verden! stygt gjort å få deg til å føle slik!skikkelig råtent gjort! men all ære til deg som står på ditt, å gratulerer så masse med graviditeten!:)

Skrevet

Dette er din avgjørelse,det er du som skal velge om du vil ta abort,ta bort et lite barn og tenke på dette resten av livet,ikke han.Det er som en skrev over her,om en vil ha barn er noe en bestemmer før enn har sex ikke etter. Har han hatt sex med deg,bør han vite at faren for graviditet er tilstede og burde da ha sagt at fører dette til barn,må du love å ta det bort,ellers blir det ikke sex. Selv da kunne han ikke tvunget deg til abort,men det hadde vært sleipt og lovet noe og ikke holdt det om en så viktig sak

Skrevet

Du har helt rett, å ta abort bare fordi han vil det, blir feil. Vil du ikke ta abort, så ikke gjør det. Det er kanskje kjipt for pappaen, men han må bare takle det.

Og hvis han absolutt ikke vil ha flere barn, så kan jo sterilisere seg.

Skrevet

Håper du innser at hvis noen "ødlegger" livet hans - så er det i første rekke han selv. Ikke ta på deg det ansvaret - han må selv ta følgene av sine handlinger.

Dessuten - det høres ut som du har nok andre å være mor for, om ikke for han også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...