Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye stoler dere på at folk ikke legger ut pm i en tråd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmm aldri tenkt over "problemet", men så skriver jeg aldri noe som ikke kan like gjerne legges ut på skravle heller.

Skrevet

Det sjiter jeg igrunnen i. Skriver aldri noe til noen her eller pm som jeg er ikke tør stå for offentlig. Greitt å ha det som hovedregel - litt sånn grunnleggende nettvett:-)

Skrevet

Klart det kan skje - man bør vel ikke utgi for mye der heller, nei. Men jeg har aldri sett det hittil, og jeg har jammen sett mye.. hehe

Skrevet

Nei det bekymrer jeg meg faktisk null for:)

Både fordi jeg har en viss tillit til de jeg skriver med, og fordi jeg likevel legger ut privat informasjon selv. (til en viss grad)

Og jeg mener nå at dersom vedkommende slenger ut en pm her kan man også bestride sannhetsgehaltet. Det er lett å fake...

Skrevet

det ha rjeg aldri tenkt over..men bekymrer meg heller ikke med mindre det står noe som jeg absolutt ikke vil skal "komme ut".

og en sånn pm har jeg enda ikke skrevet så..=)

Skrevet

Nå pleier ikke jeg å sende pm'er i hytt og pine, så de få jeg har skrevet til og fått tilbake fra, stoler jeg såpass på :)

Har heller ikke sett noen sånne innlegg, så vi får håpe det fortsetter sånn!

Skrevet

La oss si at det har blitt gjort, eller at jeg nå har klart å gi noen ideen. Endrer det noe?

Skrevet

jeg har nok aldri skrevet noe på nett, være seg bim, dib, facebook, pm, osv, som jeg ikke takler at folk vet :-)

Skrevet

Tenker du på den ypperten la ut?

Uansett - det er risikoen man må ta høyde for når man snakker med noen man ikke vet hvem er, foruten et nick.

Men det betyr jo selvfølgelig ikke at det er greitt å legge ut en pm uten tillatelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...