Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Trodde nesten noe var på gang jeg i natt. Har våknet flere ganger av kynnere. og en gang våknet jeg av at det kom litt melk fra det ene brystet..Kan det være et tegn på at noe er i gjære? kynnerene kommer litt nå også, men ikke så kraftige.. jeg er 38+6 idag..
Tasso Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Eg og har hatt det sånn... Føle at eg har melkespreng
*H* Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 hehehe jeg lekker melk hele tiden fra venstre... sambo syns det er kjempemorsomt:P jeg syns ikke det er like stas jeg da.. på trening, og plutselig kommer det en flekk.. *flaut!!!* jeg er uke 33.. hatt pupp i lekk siden 28.. Har det forøvrig noen påvirkning til at fødsel starter tidligere eller noe?
Dramatica Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Hatt noe rare greier i puppen helt siden jeg ble gravid jeg! Nå lekekr jeg hver natt, og inne i bh'en på dagen, ikke mye på dagen, men på natta er det en del. Og jeg er bare 28+3.... Har lekket mer i 1 uke eller noe. tror nok ikke det betyr at noe er i veilen eller at noe skjer snart, sikekrt bare kroppen som forbereder seg... Er 2 gangs da, vet ikke om det har noe å si...? Har ikke hvit melk, men en blank
*H* Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 jeg hadde mest blank i starten, nå begynner den å bli mer og mer hvit.. men den er ganske fet da, hehe, skikkelig sånn klissete når man skal tørke bort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå