hope<3<3 Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Er helt tom for ideer. Vil ha noe knallgodt;) Å gjerne sundt
babysjuk82 Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Selv skal jeg ha fiskeboller i dag. Sliter hver dag med hva vi ska ha t mat. Lasagne? Pølsgrateng? Hjemmelaga pizza?
Nordlyspar♥ Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Her skal vi ha mousaka i dag, er kanskje ikke det sunneste, men fytti så godt :0) kan jo bytte ut kjøttdeigen med svine/kylling kjøttdeig. litt lettere ost på, lettmelk i sausen og en salat til.... da blir det litt sunnere, hehe..
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 wok. masse forskjellige grønnsaker med ris eller stekte nudler til. Gjerne en wok saus av noe slag også. Vi skal ha kyllingfilet, maiskolber og enten poteter eller ris til. Men har hatt veldig lyst på wok i det siste, så tror jeg skal lage det i morga. Eller ovnstekt laks, enten laksekoteletter, fileter eller hel. Super godt med masse sitronpepper, poteter og rømme til, pluss grønnsaker.
koseputa Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Prøvde ut ei god oppskrift som jeg fikk i går. Legg laksefileter i ei smurt form, krydre godt med sitronpepper, evt annet krydder du liker. Stekes på 200 grader i ca 15-20 min. Kutt opp brocoli og pure i små biter,evt. løk, rasp opp gulerøtter og kålrot. Bland grønnsakene sammen med ønsket mengde rømme, sitron og litt krydder. Legg denne blandingen over den ferdigstekte laksen, og sett tilbake i ovn noen min. Serveres med kokte poteter. Veldig rask å lage, smaker godt og er sunt:)))
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 vi skal ha lasange i dag..hadde biffsnadder i går..grønnsaks suppe med eller uten kjøtt er noe vi pleier å ha ofte som også er veldig godt...eller du kan lage ostesaus med skinke og gønnsaker i og serverer med pasta, kjempe godt =)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Jeg skal lage en hjemmelaget pastarett idag Da koker jeg opp båndspagetti, lager en tykk hvit saus, og har spagettien oppi, bogskinke i passe biter, en pose frossne grønnsaker kokes, og litt stekt ternet bacon. Alt blandes. Krydrer med hvitløk, persille, litt hvit pepper, og annet godt fra krydderskapet Nystekte baguetter smaker godt til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå