Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelper det å løpe i trapper, hoppe, eller annet fysisk arbeid ?? Vil så gjerne få igang fødselen nå............utålmodig!! Har termin 1.mars!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d er visst ikke lurt å løpe i trapper eller hoppe..men du kan jo gå deg en lang rask tur,vaske i huset,ha sex o.l=)

Skrevet

Tips fra ei gammel tante so jeg skal prøve om en ukes tid:

Ha sex og legg deg i badekaret med så varmt vann du orker etterpå... skal viss nok funke med bare badekaret også... :)

Skrevet

Jeg fikk høre at hvis du hopper ned trapper vil du skyve barnet langt ned i bekkenet. Dette satte i gang fødselen hos en venninde av meg.

Skrevet

vil så absolutt ikke anbefale og hope og styre så. du kan bare risikere og føde alt for fort emd flere komlikasjoner. det er jo ikek normalt for kroppen og barnet. navlestrengen kan krølle seg rundt halsen.. du får heller slappe av og vente... så har du myye energi til fødselen!! Du kan enda gå to uker til vettu :( kjipt, men er det beste å vente!! du får spise sterk mat og ha mye sex :)

Skrevet

Funker stimulering av brystvorter?

Fikk beskjed om å ikke røre mine for det kunne sette igang rier...

Noen som har en bra liste på jump start til vannavgang?

Vil ikke ha 17 mai beby,men litt mer rundt den 30 april.Så tenkte jeg skulle gå til litt "drastiske" tiltak,som vil si aktivt prøve å få baby ut,ikke på skadelige måter...

Hoppe i trappa høres vondt og skummelt ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...