2hærligegutter Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Plutselig i går kveld oppdaget jeg at magen har synket veldig. Plutslig hadde jeg messe plass mellom puppene og magen, ellers har de "hvilt" oppå magen. I morges oppdaget jeg og at magen var blitt mye spissere også, så nå har han nok lagt seg tilrette. Håper jeg da
1baby,og 1 spire Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Samme hente meg natt til Tirsdag denne uken. Magen hadde liksom ramlet ned litt, så er spent når jeg skal til jormor på mandag: Så får vi se om hun har festet seg
Hvitkløver2020 Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Så morro!!! hihi..nærmer seg nå asså!! Spennende å se om det knsje er noen som sniker i køen her...=) Lykke til=) Min har ikke sunket ned ennå tor jeg..merker det nok!! =)
2hærligegutter Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2008 Lagt ut nytt bilde nå, er ganske stor forskjell, men så er det 11 uiker mellom bildene da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå