Gå til innhold

Jeg vil ha godteri!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også... Konstant godtesug gitt... Får vel heller spise noe frukt eller noe og ta godisen i morgen. Da er det helg, helt fra morgenen av =:D

Skrevet

Slenger over posen med Bit for Bit som står her...

 

Vil heller ha tørket mango jeg....

Skrevet

Spiser tørket mango nå jeg,det er myyyyye bedre enn godteri:)

Skrevet

Jeg vil også ha!

Sitter på jobben og skal straks spise lunjs...brødskive med leverpostei *uhg*

I tillegg har jeg Narvesen 3 min unna jobben (ser den fra vinduet), men har ingen unskyldning for å løpe dit! Kan ikke løpe fra jobben bare for å kjøpe snop...synes jeg hadde hørt sjefen da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...