Mikkemafian Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Jeg også... Konstant godtesug gitt... Får vel heller spise noe frukt eller noe og ta godisen i morgen. Da er det helg, helt fra morgenen av =
Bruble Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Slenger over posen med Bit for Bit som står her... Vil heller ha tørket mango jeg....
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Spiser tørket mango nå jeg,det er myyyyye bedre enn godteri:)
trøndermamma Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Jeg vil også ha! Sitter på jobben og skal straks spise lunjs...brødskive med leverpostei *uhg* I tillegg har jeg Narvesen 3 min unna jobben (ser den fra vinduet), men har ingen unskyldning for å løpe dit! Kan ikke løpe fra jobben bare for å kjøpe snop...synes jeg hadde hørt sjefen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå